Diary Of A Mad Man

یه گرگ درون من زندگی میکنه...

Diary Of A Mad Man

یه گرگ درون من زندگی میکنه...

Top 10 Searches In Web

سلام

نمیخواستم یه پست دیگه رو ارسال کنم این توجه ام رو جلب کرد

هیچی نمیگم،فقط اینکه چرا اینجوری شدیم؟

آمار متعلق به 16 تیر ماه امسال هست

ایران

علاقه مندی های ایرانیان در اینترنت طی 7 روز گذشته

******************************


ایالات متحده

موضوعات مورد علاقه آمریکایی ها در اینترنت

******************************


بریتانیا

موضوعات مورد علاقه مردم انگلستان در اینترنت

******************************


کانادا

علاقه مندی های کانادایی ها در اینترنت

******************************


امارات متحده

موضوعات مورد علاقه مردم امارات در اینترنت

حالا به هفته ی بعد از همین آمار(مربوط به 23 تیرماه):

ایران

نکته:اگه دقت کرده باشین تو لیست عکسهای سرچ شده،آخرین کلمه محو شده!این رو خودم محو کردم چون واقعا زشت بود،خیلی زشت...همین کلمه تو هفته ی قبل بیش از 73%سرچ شده بود

علایق مردم در اینترنت از زبان گوگل

*********************


آمریکا

علایق مردم در اینترنت از زبان گوگل

*********************

بریتانیا

علایق مردم در اینترنت از زبان گوگل

*********************

کانادا

علایق مردم در اینترنت از زبان گوگل

*********************

امارات

علایق مردم در اینترنت از زبان گوگل

دلم میخواد گریه کنم...

برای اینکه به عمق فاجعه پی ببرید،این لینک رو بخونید،از وبلاگ ساراست،این فقط بخش کوچیکی از چیزیه که بودیم و دیگه نیستیم...

فعلا...

اتمام اولین پروژه-رضا بینی با همکاری علی-برق رفت

سلام

خوبین؟

خوب اولین پروژه ی کاری من به اتمام رسید!دس دس!خیلی سخت بود و اعصاب خورد کن چون تکون میخوری خراب میشه و خیلی اعصاب میخواد،در حد اینکه تک تک پیکسل ها باید چک بشن...یه عکس با رزلوشن 500*850 واقعا کفرت رو در میاره،ولی وقتی به این فکر میکنی که بعد از انجامش 250 تومن میره تو جیبت خودش کلی مایه ی سرور و ایناست...خلاصه میگذرونیم دیگه و نون حلال به زن و بچه دادن سخته،میدونید فکر کنم!

پس اتمام پروجه!!!علی Justice یا علی خوشگل یا هرچی اسمش رو میزارید!زنگ زد گفت رضا داره میاد کرج و اینا...میای بریم ببینیمش؟منم که پایه!گفتم آره و بریم،خلاصه از میدون آزادگان تا مترو رو پیاده گز کردیم،اونجا هم نیم ساعتی نشستیم تا رضا وارد شد!کلی حرف زدیم و اینا...از مسائل شخصی و چرت بود تا بحث های سنگین فلسفی دینی!خوش گذشت دیگه جاتون خالی!عکس هم گرفتیم اما نمیزارم که سوژمون نکنید فردا پس فردا...

خبر بد:

ریشم رو زدم!پاک پاک،سفید کردم صورته رو رفت،اینقدر ناراحت بودم صورتم رو موقع اصلاح نگاه نمیکردم همینجوری یلخی با ماشین زدم رفت پی کارش،یهو نگاه کردم دیدم نه!راست میگن بهم نمیومد خداییش...به هر حال یه 3-4 ماه بی ریش میگردیم اگه دوباره جو گرفت با ریش در خدمتتون هستیم،فرقی نمیکنه،جفتش خوشگله

آخ جاتون خالی طرفای ساعت 10 برق رفت خونمون انقدر خندیدیم دلمون درد گرفت با مامانینا،کلی بازی کردیم،بازیش هم اینطوری بود که این لامپ رو یه مدتی یکی خاموش میکرد،بعد یهو روشن میکردیم اون دو نفر دیگه در حالات مسخره بازی غافلگیر میگشتن!!یبارش خیلی باحال بود من اومدم برم جلو صورت خواهرم،خواهرم هم همین قصد رو داشت خوردیم به هم!خیلی حال دااد!جاتون خالی از تماشای یک خانواده مشنگ بازماندید!

خلاصه اینکه حال بسیار ول شد در امروز...

اینم آهنگ امروز:

Cradle Of Filth-Nymphetamin

واقعا زیباست...دوسش دارم!

فعلا خداحافظ

از همه ور!

سلام نمیخواد!

این بلاگ اسکای هم گند زد به بلاگ ما،تبلیغات سیخی چنده بابا ولمان کن!

بالاخره منم رفتم سر کار!حال میکنی؟برو فضا!

قضیه از این قراره که یکی از معلمام فروشگاه فرش فروشی داره،بعد واسه طراحی فرش و نقشه یکی رو میخواست که من رفتم! و اگه تیز بازی در بیارم شیرین ماهی 1تومن میزنم تو رگ و شیرینیش رو بیاییید کرج درخدمت باشیم!خلاصه اینکه الان جشن گرفتم به مناسبتش و عروسیه اینجا!پایکوبی میکنیم!

یکی از بچه های مدرسه هم داره زن میگیره!دس دس!واقعا تبریک میگم بهش و امیدوارم آبروی ما پسرای مرد رو برگردونه..هر چند آب رفته زجوب برنمیگرده...دختره رو هم زیارت کردم امروز،یعنی در حد یه سلام و احوال پرسی و تبریک گفتن،دختر خوبی بود ظاهرا البته،سنگین بود خوشم اومد از انتخاب رضا،دمش گرم،خداکنه خوشبخت بشن،دختره باباش شهید شده رضا اینا مجبورن با مادرش زندگی کنن که خودش خیلی خوبه،هرچند رضا به نظرم هنوز بچه است و دهنش بوی شیر میده...نیمه شعبان عروسیشه...خره دیگه!آدم 18 سالگی زن میگیره آخه؟

به هر حال!

در خانه کمر به همت برای زدن ریش من بسته اند،میگویند بهم نمیاد!بی ریش میشم میره...

ولی به ریش نیست،به ریشست!حالا معلوم نیست مذاکرات 5جانبه در مورد ریشم به کجا برسه...فکر کنم تحریمم کنن!

تو این فکرم که با پولی که میگیرم چیا بخرم:

کامپیوتر؟امپ؟افکت؟ساز؟ماشین؟

هیچ چیز معلوم نیست،باید ببینیم!

خلاصه،در کل الان تو کفم...


داشتم به این فکر میکردم که مثلا ما 17-18 سال دیگه چه شکلی ایم!منظورم زندگیمه نه خودمون!

خوب،قبل از همه چیز این پیش شرط رو میزارم که اگه زنده بمونیم!خودش 50% احتماله!

خوب:

هنوز زن نگرفتم!احتمالا کلا نمیگیرم کلا چون عرضشو تو خودم نمیبینم...شاید یه کیس خوبش خورد به پستمون گرفتیم! با مامان و بابام زندگی میکنم،هنوز با لادن رفیقم شدید!(جرئت داری اینو ننویس!)،کارمند شرکت نفتم،تو پالایشگاه کار میکنم،چند سالی میشه دکترام رو گرفتم و درآمدم بد نیست،هنوز میتسوبیشی دارم ولی صفره،مشکی!موهام هم کلا سفید شده!عین برف!همین الان موهام سفید زیاد داره قایمشون میکنم!

خواهرم چند سالی هست شوهر کرده،2تا بچه داره که خیلی باحالن،شوهرشم مثل خودش دامپزشکه،خونشون هم مثل باغ وحش میمونه انواع چرنده پرنده مرنده دارن!لادن هم به هیچ وجه قصد نداره شوهر کنه و فعلا کنه ی مامان باباشه!البته اون هم سر کار میره،همین مهندسی شیمی معدنیش رو ادامه داده و خانوم مهندس شده واس ما! و خرجش رو خودش در میاره...

گیتار و پیانو میزنم هنوز،ولی واس خودم بند مندی نیستم!شاید هم بند زدم...


فکر کن واقعا اینجوری بشه!آی حالی میده!تکه هایی از این صحنه هارو تو خواب دیدم!

فعلا،ولی واقعا چه خوب میشه اینجوری بشه ها!

در پایان هم دو تا عکس میزارم لذت ببرید!کلا قصد کردم ته پستام همیشه چندتا عکس یا آهنگی ویدیویی چیزی بزارم...

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

دیگه برم بخوابم،شب همتون بخیر!

ویدیوی جدید از ایمی در Legend And Lyrics و اجرای Your Love

سلام!

خوبین؟

آقا بیا که داغ داغه!ویدیوی جدید از ایمی و تری، در حال اجرای Your Love در برنامه ی Legend And Lyrics !اینم لینکش با کیفیت خوب و اورجینال!ولی به دلیلی اینکه شاید واسه بعضیا باز نشه دارم آپ میکنم براتون با یک فرمت دیگه که حالشو ببرید!

ای جان!خاتون ایمی در این قسمت میفرمایند:

wait forever for your love
Make believe that we're the only ones
Holdin' on to whispers of your love
All we are is a dream beyond the dawn

وای چقدر صدای این موجود پخته شده،حالا حساب کن اینجا 1-2 سال پیشه و اونموقع آماده نبوده دیگه الان مادر بگرید!یکم یاد بروس افتادم!آخه اونم گاهی یه مصرع رو بالا میخونه یه مصرع رو پایین،البته بروس کجا ایمی کجا!!!چقدر کج و معوج میکنه خودشو رو صندلی...

با این خبرایی که از ویل رسیده(The New Album May Be Delayed)دارم به این نتیجه میرسم که پاشم برم بزنم تو سر اینا،اخه لعنتی ها این دیویدی Legend & Lyrics لعنتی که دوساله مارو علافش کردید،تازه دارید تریلر نشونمون میدید!اونم از Muppet Revisited که اصلا معلوم نیست چی شد؟ناپدید شد فکر کنم!!!حالا آلبوم هم شاید به تاخیر میوفته؟زهر مار!کوفت!

البته تمام این حرفهایی که میزنم با گوش دادن به همین 30 ثانیه خنثی میشه،اونم به سرعت!

خلاصه،اینم از این تیزر،ولی من بازم منتظرم اون اجرای آکوستیک Bring Me To Life رو ببینم تا Your Love رو،نمیدونم چرا؟ولی امیدوارم این دیویدی با سینگل اول آلبوم همزمان نشه که اگه بشه غش میکنم از خوشحالی،کم کم حال کنیم بهتره!آهسته و پیوسته!

خلاصه اینجوریا،کلا امروز قصد دارم درمورد آلبومهایی که قراره بیان حرف بزنم:

آیرون میدن!عشق من!بهترین گروه تاریخ بشر،سلطان آهنگسازی،یعنی اصلا توپ!آلبومش 16 ام آگست میاد و تا حالا 2تا از آهنگاش رو گوش دادم،اولیش الدورادو بود که خودشون گذاشتن روی سایتشون و ما رفتیم عین خارجیا دانلود کردیم و مثل همیشه عالی!یعنی بترکون بود!دومیش هم که با نامSattelite 15....The Final Frontier ویدیو شد و با ویدیوش دیدم هم یک شاهکار تمام عیار بود،کفم برید کلی!ادی هم زده تو کار عمل ممل و 3-4 تا تیکه از جمجمش رو برداشته مخش هوا بخوره،گونه هاش هم ورقلمبیده شدن،چشاش رو هم لنز گذاشته،دماغه رو هم که 1ذرش مونده بود کنده انداخته اونور راحت!اصلا این مدل دماغ سگی که جدیدا مد شده(با کلاسا میگن سر بالا)رو از همین ادی ورداشتن...خلاصه اینکه ماه دیگه شاهد شاهکار مخ استیو هریس جونم خواهید بود!

^این پست کلا موسیقی بود و گفتم بزارم حال کنیم!پستی دیگر در راه هست!

اینا دیگه..فعلا!

Inevitable

این آهنگ رو خیلی دوست دارم،خوابم نمیومد ترجمش کردم براتون،امیدوارم شما هم دوسش داشته باشید...

Shakira-Inevitable

si es cuestión de confesar
اگر قرار است اعتراف کنم
no sé preparar café
باید بگم که بلد نیستم قهوه درست کنم
y no entiendo de fútbol
از فوتبال هم سر در نمی آورم
creo que alguna vez fui infiel
فکر کنم یک بار بی وفایی کرده باشم
juego mal hasta el parqués
حتی منچ هم خوب بازی نمی کنم
y jamás uso reloj
و هرگز ساعت مچی نمی بندم
y para ser más franca nadie
برای اینکه دخترکی صاف و ساده باشم
piensa en ti como lo hago yo
هیچکس به اندازه من به تو فکر نمی کند
aunque te dé lo mismo
هر چند که شاید برایت فرقی نکند
si es cuestión de confesar
اگر قرار است اعتراف کنم
nunca duermo antes de diez
باید بگویم که هرگز تا قبل از ساعت ده نمی خوابم
ni me baño los domingos
و یکشنبه ها هم حمام نمی کنم
la verdad es que también
راستش را بخواهی
lloro una vez al mes
ماهی یکبار گریه می کنم
sobre todo cuando hay frío
مخصوصا وقتی هوا سرد می شود
conmigo nada es fácil
با من هیچ چیز آسان نیست
ya debes saber
دیگر این ها را باید بدانی
me conoces bien
من را که خوب می شناسی
y sin ti todo es tan aburrido
بدون تو همه چیز کسالت بار است
el cielo esta cansado ya de ver la lluvia caer
آسمان دیگر از تماشای باران خسته شده
y cada día que pasa es uno más
و هر روز بیشتر از رو قبل
parecido a ayer
به دیروز شباهت دارد
no encuentro forma alguna de olvidarte porque
هیچ راهی نمی یابم که فراموشت کنم
seguir amándote es inevitable
زیرا عشق تو گریز ناپذیر است
siempre supe que es mejor
همیشه می دانستم بهتر است
cuando hay que hablar de dos
که هنگام سخن گفتن دو نفر
empezar por uno mismo
یکی از خودش شروع کند
ya sabrás la situación
اوضاع را در خواهی یافت
aquí todo está peor
اینجا همه چیز بدتر شده
pero al menos aún respiro
اما دست کم هنوز نفس می کشم
no tienes que decirlo
این را نباید بگویی
no vas a volver
باز نخواهی گشت
te conozco bien
تو را خوب می شناسم
ya buscaré qué hacer conmigo
از حالا باید برای خودم به فکر چاره باشم
el cielo está cansado ya de ver la lluvia caer
آسمان دیگر از تماشای باران خسته شده
y cada día que pasa es uno mas parecido a ayer
و هر روز بیش از پیش به دیروز شباهت دارد
no encuentro forma alguna de olvidarte porque
هیچ راهی نمی یابم که از یادت ببرم
seguir amándote es inevitable
زیرا عشق تو گریز ناپذیر است
siempre supe que es mejor
همیشه می دانستم بهتر است
cuando hay que hablar de dos
که هنگام سخن گفتن دو نفر
empezar por uno mismo

یکی از خودش شروع کند


رو اسم آهنگ کلیک کنید برای دانلود...

ممنون