Diary Of A Mad Man

یه گرگ درون من زندگی میکنه...

Diary Of A Mad Man

یه گرگ درون من زندگی میکنه...

Happy New Year

خب!

ببین امسال خدایی بد بود دیگه قبول داری نه؟

مقایسه کن با سال پیش

جدی جدی دهنم سرویس شد امسال! تو عمرم اینقدر دهنم سرویس نشده بود، اما خب چیزهای زیادی بدست آوردم (هرچند چیزهای خیلی زیادی هم از دست دادم!)

یکسال دیگه هم گذشت، تو این سالی که گذشت خیلی اتفاقات افتاد، یه کارهایی کردم که نباید میکردم و یه چیزهای گفتم که نباید میگفتم، ولی اصلا نمیخوام معذرت بخوام، فقط میگم همتون رو(بجز اونهایی که با خودشون درگیرن) از ته دلم دوست دارم(ا تو لموند؟!!!)

Virginity مغزمان هم امسال تا حدی رفت! ولی خب همچین اهمیت هم نداره فقط  MindWh*re نشیم کافی است!توی موسیقی دارم به یه جاهایی میرسم و واقعا از نظر مالی و فیزیکی شرایط خیلی داره بهتر میشه، شرایط روحیم هم خیلی فاجعه و افتضاح و اینها بود این اواخر ولی اون رو هم دارم کم کم بهش فکر میکنم که درستش کنم، یه سری تصمیم هایی هم گرفتم که دیگه رفت واسه سال آینده!

تو این سال جدید اصلا هیچ برنامه ای ندارم بجز اینکه خوش بگذرونم، به درک که آدمها ناراحت میشن یا نمیشن یا ازمن بدشون میاد یا نمیاد، گور باباتون بابا پارسال زور زدیم آدم خوبی باشیم تر خورد تو کل سیستم زندگیمون، امسال به خودم می اندیشم و منافع شخصی در اولویت است!

بیخیال! میگذره دیگه!

از دست خیلی ها بدجور ناراحتم ولی گله ندارم ازشون همینن دیگه کاریش هم نمیشه کرد!اینجوری هستن کلا بعضی ها!بعضی ها هم از دست من گله دارن که ازشون میخوام این رو توی ذهنشون تصور کنن راجع به عکس العملم!

سالی که گذشت، مادر سالهای تنهایی بود و قشنگ عمه ی روح و روان محترمه به فواک فیری فوک رفتن ازین تنهایی فجیع! اما در سال آینده برنامه ریزی کرده ایم از این تنهایی در بیاییم(جو نده باو! زن نمیخوام بگیرم!)

همین! سالی پر از مملو و سرشار از لبریز براتون آرزومندم!!


هپی نو یر!



نظرات 1 + ارسال نظر
بهراد دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:17 ب.ظ http://Metalmaniac.persianblog.ir

فاک هایت را خریداریم.

WE ARE OSKOL AND WE KNOW IT!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد