Diary Of A Mad Man

یه گرگ درون من زندگی میکنه...

Diary Of A Mad Man

یه گرگ درون من زندگی میکنه...

مویزیغی!

خب!

الان قراره پست بدم نه؟

خب!خبر اول اینکه میدون اسبی ساعت 3ظهر خفتم کردن و گوشیم رو دزدیدن!

فدای سرم!

آقا اینارو ولش کن،یه چیزی الان توجهم رو جلب کرده که اصلا ی وضعی!

آقا ما تو دوران راهنمایی دبیرستان یه همکلاسی داشتیم،آقا این تو کار نوحه و مداحی و ازینجور کارا بود،کل محرم رو مشکی میپوشید،اصلا یه وضعی...

کلا خر مقدسی بود واسه خودش،حالا جدیدا،کاشف به عمل اومده که زده تو کار خوانندگی و یه آهنگ پاپ در کرده از خودش!!!!!

(من دردم رو به کی بگم آخه؟؟؟)

آقا ما بدون هیچ پیشفرضی،گفتیم بریم ببینیم چی میگه آهنگه،کلی تبلیغو و اینا که میکسش کار فلانیه و آهنگو فلانی ساخته و فلان و فلان،ترانه از ام*یر رضا کشا*ورز!!!!

آقا پخش کردم آهنگو،اینتروی آهنگ چیزی کم از فاجعه ی موسیقیایی نداره رسما!!!!شعر که اصلا شر واقعا!آهنگ که کلا یه بیت دو ثانیه ایه که بین هر چندتا ازینها،یه پاساژ داره که شدیدا ضایست!آهنگساز که گویا اصلا خود باخ بوده(بیخ هم نبوده!) برای اینکه یه حالی به مخاطب بده یه آرپژ با زیلفون هم وسط اون پاساژها هست همینجوری!

وسط آهنگ یجور بریج که نمیشه گفت،یجور اینترلود داره که معلوم نیست اصلا صدای چه سازیه!!!اونهم تا دلت بخواد ایراد و اشکال موسیقیایی داره در حد فجیع!!!یعنی فاجعه رو کامل داره!

میخواین راجع به وکال اصلا حرف نزنم؟؟؟:دی

کلا 2تا نت بکار ه،با 1 دیز و بمل اینور اونور واسه تحریر ها!یعنی یک منگل هم میتونه تشخیص بده که چقدر pitch-corrector استفاده شده واقعا!!

اصلا کلا ایراده،واقعا همینان که آبروی مارو میبرن،یکی میاد میگه داری چیکار میکنی میگم دارم آهنگ مینویسم،حق هم داره بخنده!من اصلا خودم هم میخندم!

آخه واقعا من چی بگم!!!!

آقا بیاین خودتون گوش کنین اصلا!اینم لینک !!!

من رفتم بتکرم از خنده!!!!!!



---------------

-بچه هایی که کرج یا تهران هستن،آقا من رسما دیگه کار تعمیرات ساز رو شروع کردم،الکی نرین پول بدین به این عوضیا!


-یه بابایی فکر کرد ما ازین ببو گلابیهایی هستیم که دو روزه متال گوش میدیم،آقا اومده بود کیلویی خالی میبست،بعد یه چشمه اومدیم واسش گرخید بچه مردم!


-اگه نبودی واقعا نمیشد...نه اینکه شک داشته باشم ها،جدی جدی نمیشد!

هر چی فکر میکنم به همین نتیجه میرسم!

البته،خب طبق معمول Who Cares؟!!! :دی


شب شما بخیر،نماز روزه هاتون قبول(درد،چرا میخندین؟مگه من آدم نیستم؟:دی)

خدافیز!




دوغ!

سلام،خوبین؟

الان فرق دارم یکم،یجوریم اصلا!

(به قول بچه ها گفتنی،الان ازونجور حسا دارم که یکیو بگیرم بچلونم!)

اصلا از صبحه اینجوری ام...


حالا تو این هیری ویری،ساعت 12ه نصفه شب یه فلان پدری که اصلا یادم نمیاد کیه اس ام اس داده که:

سلام امین جان،خوبی؟امین جان بچه ها میگن تو خوب مینویسی،یه جمله ی قشنگ میتونی بنویسی واسم،واسه تولد نامزدم میخوام...

بچه ها کاکائو خوردن! یعنی بگیری خشتک اینجور آدما رو پرچم کنیا!همون نامزدت که هر هفته اسمش عوض میشه حتما؟تو که عرضه این کیک خوری هارو نداری چرا قپی میای...

یعنی من شکلاتیدم به این ملت!آبرو مارو هم میبرن این دوچبگ ها!

(این دوچبگ رو بیاد یکی از دهن من در بیاره هم خودمو باهاش مورد عنایت قرار دادم،هم ملتو!)

واللا...


یعنیا بدجور میره تو پاچم یکی که کلی رفیقی باهاش وقتی با یکی دیگست سلام نمیکنه بهم،عوضی!حالا این هیچی...


یکی نیست بگه آخه بی ناموس! 20 قلم آرایش میکنی،موهاتو بافت میکنی،نیم کیلو بتونه و فوندانسیون میمالی بعد چادر سرت میکنی فکر میکنی ما خریم؟

لاشی!


به خودم افتخار میکنم که هر کی هستم،لاشی نیستم حداقل!واللا،لاس میزنه همچین!!!

یعنیا!خوب شد من دختر نشدم وگرنه خار مادر بعضیا فرت میشد واقعا!

مثال:

"1-دیوونه،میدونی چقدر دوست دارم؟

2-دیوونه باباته عوضی،مگه من با تو شوخی دارم کثافت؟"

(^قسمت 1 برگرفته از یک فیلم بود خب!)


چقدر من کدبانو ام واقعا،آبگوشت درست کردم واسه خودم دمبه اصلا!!توپ!یعنی عمرا از 10 تا دختر همسن من 1 کیشون بلد باشه آبگوشت بار بزاره،چی بشه حالا!!!بدون دخالت دست دیگران بود واقعا!

وقتی زن بگیرم،آبگوشت درست میکنم،میزنم تو سرش عر عر میخندم!!!!

-خاک تو سرت کنن،چیکار میکردی این همه وقت بیخ ریش مامانت په؟آبگوشتو بزن بر بدن جیگرت حال بیاد!

(فکر کن،مثلا من چندین سال دیگه میخوام برم خواستگاری،واسه تحقیق میان بلاگمو بررسی میکنن!!!آی عر عر میخندم من!)


هی!فاک یو پی ام سی!

این وسط گفتم یه حالی بدم بهتون!


فکر کن!ما که هیچ پخی نمیشیم،شاید شدیم البته!ولی مثلا به جای حافظ و سعدی و بقیه دوستان عرق خور و عیاش،بچه ها تو مدرسه مثلا میان وبلاگ منو میخونن عرعر میخندن!

پسر چاق شر،ته کلاس:خودمونیم آقا این یارو عجب روانی ای بوده ها!


صبح نشستم تو تاکسی،یارو این آهنگ گریه کن گریه قشنگه رو گذاشته زیاد کرده...

خود یارو هیچی،آقای قمیشی!شکلات خوردی که قشنگه،غلط کردی قشنگه،قشنگه بری رو اعصاب ملت؟

(آخ آخ چقدرم که مهمی واسه همه!زیغی!)

قشنگم نیست اصلا،عوضی!


یعنیا،یکی بیاد اینجارو بخونه میگه یارو روانیه گیر داده به زمین و زمون داره فحش میکشه به همه!


یعنی بیناموس ترین آدمای تاریخ اینایین که وقتی بچه متولد میشه میزننش!آخه عوضی چیکار کرده مگه اون؟؟؟همچین هم با پشت دست میزارن تو کمر بچه مردم عین کف دست بودا جاش میمونه...


یعنیا،فقط دوست دارم یکی جلوی من این جمله رو تکرار کنه،همونجا یه بلایی سرش میارم ننشو به عزاش میشونم:

عجب چیزی بود!


عصری بلند شدم کل خونه رو دنبال 1 آچار گیتارم زیر و رو کردم،میدونی کجا بود؟تو جیبم!

(یعنی شکلات تو این مغز واقعا!)


اصلا یجوری ام الان!ببین بد نیست ها،ولی خب خوبم نیست انگار مثلا یچیزیو گم کردم که خب نمیدونم چیه:دی

(خر خودمم،میدونم چیه!)


یه حرف هم مثل آدم بزنم:

واقعا ما آدمها،به خصوص ما پیچیده ایم،به چیزهایی فکرمیکنیم که دیگران اصلا نمیدونند هست!به آینده ای نگاه میکنیم که برای دیگران اصلا غیر قابل تصوره،به شرایطی فکر میکنیم که هیچکس فکرش رو هم نمیکنه،کلا عجیب غریبیم،نه؟


واقعا بعضی اوقات،حتی خودم هم میگم:"مرتیکه روانی نگا به چه چیزایی فکر میکنه!!"

بعضی اوقات کرمم میگیره به مرگ فکر کنم،بشینم وصیت نامه بنویسم!

بعد به یه چیزی فکر میکنم،میشینم به خودم فحش میدم در حد تیم ملی!

همین دیگه!


دارم نقاشی میکشم،ولی خب...مطمئنا خوشتون نمیاد ازش...

برا خودم


این رو خیلی دوست دارم!یجوریه!


چقدر زر زدم!یا خودش!

بسته دیگه،خدافز!


Enough Is Enough

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

Smoking Pencil

The art of suicide, nightgowns and hair
Curls flying every which way
The fate to pure to hide
Ridges of size
Meant to conceal lover's lies

Under the arches of moonlight and sky
Suddenly easy to contemplate why, why
Why live a life
That's painted with pity and sadness and strife
Why dream a dream
That's tainted with trouble and less than it seems
Why bother bothering
Just for a poem or another sad song to sing
Why live a lie
Why live a lie

The art of suicide, gritty and clean
Conveys a theatrical scene
Alas, 'I've gone' she cried
Veins displayed
Melodramatically laid

Under the arches of moonlight and sky
Suddenly easy to contemplate why, why
Why live a life
That's painted with pity and sadness and strife
Why dream a dream
That's tainted with trouble and less than it seems
Why bother bothering
Just for a poem or another sad song to sing
Why live a lie
Why live a lie

Why live a life
That's painted with pity and sadness and strife
Why dream a dream
That's tainted with trouble and less than it seems
Why bother bothering
Just for a poem or another sad song to sing
Why live a lie
Why live a lie
Why live a lie
Why live a lie

Life is not like gloomy Sunday
With a second ending where the people are disturbed
Well they should be disturbed
Because there's a story that ought to be heard
Life is not like gloomy Sunday
With a second ending where the people are disturbed
Well they should be disturbed
Because there's a lesson that really ought to be learned

The world is full of poets
We don't need anymore
The world is full of singers
We don't need anymore
The world is full of lovers
We don't need anymore
هوس کردم،بدجور....