Diary Of A Mad Man

یه گرگ درون من زندگی میکنه...

Diary Of A Mad Man

یه گرگ درون من زندگی میکنه...

Dying VS Mediocrities

خب!خیلی جالبه طی مدت 1 سال، 3 تا از بدترین و وحشتناک ترین اتفاقای زندگیت رو تجربه کنی، خیلی دردناکه وقتی میبینی واکنش های بدنت، روحت، احساساتت همینجوری دارن وحشتناک تر و بزرگتر میشن، خیلی خیلی حساس تر و ترسناک تر...

مرگ تقریبا زیاد ازم دور نبود امروز، یه لحظه حسش کردم که یخ زدم، کاش تموم میشد دیگه خسته شدم از اینهمه اتفاقات مسخره و غیر عادی...دلیلش اوردوز یا هر کوفتی که بود، خیلی آروم و قشنگ بود، یه سرگیجه ی خاص با یه احساس خواب آلودگی بجه گانه، هر چند وقتی داشتم بهتر میشدم اصلا حالت خوبی نبود تشنج کردنش....

حس کردن اینکه واقعا، واقعا هیچکس اهمیت نمیده یکم خیلی سخته، انگار انداختنت توی یه کویر خالی بدون هیچ موجود زنده ای!خسته شدم، ولی نمیدونم آیا واقعا لیاقت اینو دارم که یکی اهمیت بده؟؟شاید واقعا حقم همین وضعیته...

احساس تنهایی وحشتناکی همه ی وجودم رو داره پر میکنه، تنهایی و نفرت، نفرت ازهمه چیز حتی از موسیقی، احساس میکنم معتادم به گند زدن!!اصلا انگار نمیشه من مثل آدم زندگی کنم، یچیزی هست که نمیزاره...


شاید این روزها سخت ترین، بدترین و وحشتناک ترین روزهای زندگیم هستن، هرروز همینو میگم و روز بعدیش از روز قبل بدتر و وحشتناکتر میشه، فقط به این فکر میکنم که این رشته تا کجا ادامه داره و تا کجا باید براش برنامه ریزی کنم!!!


دیشب داشتم به بعد از مرگم فکر میکردم که چه برنامه هایی براش دارم، امروز فهمیدم هر روزی میتونه روز آخر باشه...


احساس میکنم دارم کم کم محو میشم از همه جا، هر چقدر هم زور میزنم که یه اثری از خودم به جا بزارم انگار نمیشه،انگار همه ی دنیا، دوستا، دشمنا، غریبه ها و آشناها دست به دست هم دادن تا این روزها اینجوری باشن...شاید حقمه،نمیدونم....

باشه پیرمرد! بتاز!! بخند!!!

--------------------------------------------

اینو یادت باشه، من هیچوقت نخواستم اینجوری باشم، فقط چشمام رو باز کردم، دیدم گیر کردم توی یه قفس از چیزایی که خودم دور و بر خودم ساختم...

نمیخوام هم بگم ببخشید، چون بعضی جاهاش واقعا تقصیر من نبوده و نیست...

--------------------------------------------


بگذریم از بولشت!

اینقدر بدم میاد از آدمهایی که دوزار سواد ندارن و میان چسی میان که فلان گام و فلان نت و ازین اصطلاحات ابتدائی موسیقی بکار میبرن و آدمهایی هم که اطلاع ندارن فکر میکنن اوه اوه طرف خدایی چیزیه!مرتیکه Mediocre ه بی استعداد!!!آدم بره ترررر بزنه به اعتبار طرف ها!!!



یهو دیدی تعطیل کردم اینجارو....




نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد