Diary Of A Mad Man

یه گرگ درون من زندگی میکنه...

Diary Of A Mad Man

یه گرگ درون من زندگی میکنه...

مویزیغی!

خب!

الان قراره پست بدم نه؟

خب!خبر اول اینکه میدون اسبی ساعت 3ظهر خفتم کردن و گوشیم رو دزدیدن!

فدای سرم!

آقا اینارو ولش کن،یه چیزی الان توجهم رو جلب کرده که اصلا ی وضعی!

آقا ما تو دوران راهنمایی دبیرستان یه همکلاسی داشتیم،آقا این تو کار نوحه و مداحی و ازینجور کارا بود،کل محرم رو مشکی میپوشید،اصلا یه وضعی...

کلا خر مقدسی بود واسه خودش،حالا جدیدا،کاشف به عمل اومده که زده تو کار خوانندگی و یه آهنگ پاپ در کرده از خودش!!!!!

(من دردم رو به کی بگم آخه؟؟؟)

آقا ما بدون هیچ پیشفرضی،گفتیم بریم ببینیم چی میگه آهنگه،کلی تبلیغو و اینا که میکسش کار فلانیه و آهنگو فلانی ساخته و فلان و فلان،ترانه از ام*یر رضا کشا*ورز!!!!

آقا پخش کردم آهنگو،اینتروی آهنگ چیزی کم از فاجعه ی موسیقیایی نداره رسما!!!!شعر که اصلا شر واقعا!آهنگ که کلا یه بیت دو ثانیه ایه که بین هر چندتا ازینها،یه پاساژ داره که شدیدا ضایست!آهنگساز که گویا اصلا خود باخ بوده(بیخ هم نبوده!) برای اینکه یه حالی به مخاطب بده یه آرپژ با زیلفون هم وسط اون پاساژها هست همینجوری!

وسط آهنگ یجور بریج که نمیشه گفت،یجور اینترلود داره که معلوم نیست اصلا صدای چه سازیه!!!اونهم تا دلت بخواد ایراد و اشکال موسیقیایی داره در حد فجیع!!!یعنی فاجعه رو کامل داره!

میخواین راجع به وکال اصلا حرف نزنم؟؟؟:دی

کلا 2تا نت بکار ه،با 1 دیز و بمل اینور اونور واسه تحریر ها!یعنی یک منگل هم میتونه تشخیص بده که چقدر pitch-corrector استفاده شده واقعا!!

اصلا کلا ایراده،واقعا همینان که آبروی مارو میبرن،یکی میاد میگه داری چیکار میکنی میگم دارم آهنگ مینویسم،حق هم داره بخنده!من اصلا خودم هم میخندم!

آخه واقعا من چی بگم!!!!

آقا بیاین خودتون گوش کنین اصلا!اینم لینک !!!

من رفتم بتکرم از خنده!!!!!!



---------------

-بچه هایی که کرج یا تهران هستن،آقا من رسما دیگه کار تعمیرات ساز رو شروع کردم،الکی نرین پول بدین به این عوضیا!


-یه بابایی فکر کرد ما ازین ببو گلابیهایی هستیم که دو روزه متال گوش میدیم،آقا اومده بود کیلویی خالی میبست،بعد یه چشمه اومدیم واسش گرخید بچه مردم!


-اگه نبودی واقعا نمیشد...نه اینکه شک داشته باشم ها،جدی جدی نمیشد!

هر چی فکر میکنم به همین نتیجه میرسم!

البته،خب طبق معمول Who Cares؟!!! :دی


شب شما بخیر،نماز روزه هاتون قبول(درد،چرا میخندین؟مگه من آدم نیستم؟:دی)

خدافیز!




نظرات 2 + ارسال نظر
روحی چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:04 ب.ظ

اوه اوه
کرجم خفت بازیه؟ بی عرضه وایمیسادی میزدی *** تو چجور فن متالیکا هستی؟ دای دای دای مای دارلینگ!!!!

آهنگه رو گوش کردم. همچین بد هم نبودا! افتضاح بود...

1 ئه؟ ساز میسازی؟ :دی بیا مال منم بساز! سیم میمام پاره شده بلد نیسم عوض کنم

2 اکثر قشر (مثلا) متال گوش کن ایران همینن امین جان. دونت فورگت! (یعنی نگران نباش)=(سوتی رییس دانشکده مون)

3 ما اینیم دیگه

4 باشه مال شمام هم

5 فیز

من فن متالیکا نیستم فحش نده روحی:دی
بیار درستش کنم!
دیگه رئیس دانشکده سوتی نده کی بده؟
هان کی بده؟
۳ با تو نبودم:دی
ما نداریم!
فوژ!

HATE یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:12 ق.ظ

اقا فدای سرت :دی

از این چیزها هم زیاد پیش میاد تعجب نکن زیاد!

یعنی میخوای بگی از این ببو گلابیها نیستی که دو روزه داره متال گوش میده؟!

واقعا!در اصلام هم آمده!
پس هم میاد تازه!
نمیدونم اینو از بچه ها بپرس!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد