Diary Of A Mad Man

یه گرگ درون من زندگی میکنه...

Diary Of A Mad Man

یه گرگ درون من زندگی میکنه...

اتمام اولین پروژه-رضا بینی با همکاری علی-برق رفت

سلام

خوبین؟

خوب اولین پروژه ی کاری من به اتمام رسید!دس دس!خیلی سخت بود و اعصاب خورد کن چون تکون میخوری خراب میشه و خیلی اعصاب میخواد،در حد اینکه تک تک پیکسل ها باید چک بشن...یه عکس با رزلوشن 500*850 واقعا کفرت رو در میاره،ولی وقتی به این فکر میکنی که بعد از انجامش 250 تومن میره تو جیبت خودش کلی مایه ی سرور و ایناست...خلاصه میگذرونیم دیگه و نون حلال به زن و بچه دادن سخته،میدونید فکر کنم!

پس اتمام پروجه!!!علی Justice یا علی خوشگل یا هرچی اسمش رو میزارید!زنگ زد گفت رضا داره میاد کرج و اینا...میای بریم ببینیمش؟منم که پایه!گفتم آره و بریم،خلاصه از میدون آزادگان تا مترو رو پیاده گز کردیم،اونجا هم نیم ساعتی نشستیم تا رضا وارد شد!کلی حرف زدیم و اینا...از مسائل شخصی و چرت بود تا بحث های سنگین فلسفی دینی!خوش گذشت دیگه جاتون خالی!عکس هم گرفتیم اما نمیزارم که سوژمون نکنید فردا پس فردا...

خبر بد:

ریشم رو زدم!پاک پاک،سفید کردم صورته رو رفت،اینقدر ناراحت بودم صورتم رو موقع اصلاح نگاه نمیکردم همینجوری یلخی با ماشین زدم رفت پی کارش،یهو نگاه کردم دیدم نه!راست میگن بهم نمیومد خداییش...به هر حال یه 3-4 ماه بی ریش میگردیم اگه دوباره جو گرفت با ریش در خدمتتون هستیم،فرقی نمیکنه،جفتش خوشگله

آخ جاتون خالی طرفای ساعت 10 برق رفت خونمون انقدر خندیدیم دلمون درد گرفت با مامانینا،کلی بازی کردیم،بازیش هم اینطوری بود که این لامپ رو یه مدتی یکی خاموش میکرد،بعد یهو روشن میکردیم اون دو نفر دیگه در حالات مسخره بازی غافلگیر میگشتن!!یبارش خیلی باحال بود من اومدم برم جلو صورت خواهرم،خواهرم هم همین قصد رو داشت خوردیم به هم!خیلی حال دااد!جاتون خالی از تماشای یک خانواده مشنگ بازماندید!

خلاصه اینکه حال بسیار ول شد در امروز...

اینم آهنگ امروز:

Cradle Of Filth-Nymphetamin

واقعا زیباست...دوسش دارم!

فعلا خداحافظ

نظرات 1 + ارسال نظر
روحی پنج‌شنبه 31 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:46 ب.ظ http://lovebist.persianblog.ir/

یه انتقاد:
حالم از عقاید و تفکرات Cradle Of Filth بهم میخوره.
کلیپاشون واقعا کثافت کاریه...

هان؟
من 2-3 تا ویدیو از اینا دیدم،یه آلبوم +5و6 تا آهنگ هم ازشون دارم ضایع بازی در نمیارن...حالا باید بیشتر تحقیق کنم!
الان اسمایل فحش میزاری؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد