Diary Of A Mad Man

یه گرگ درون من زندگی میکنه...

Diary Of A Mad Man

یه گرگ درون من زندگی میکنه...

ویدیوی جدید از ایمی در Legend And Lyrics و اجرای Your Love

سلام!

خوبین؟

آقا بیا که داغ داغه!ویدیوی جدید از ایمی و تری، در حال اجرای Your Love در برنامه ی Legend And Lyrics !اینم لینکش با کیفیت خوب و اورجینال!ولی به دلیلی اینکه شاید واسه بعضیا باز نشه دارم آپ میکنم براتون با یک فرمت دیگه که حالشو ببرید!

ای جان!خاتون ایمی در این قسمت میفرمایند:

wait forever for your love
Make believe that we're the only ones
Holdin' on to whispers of your love
All we are is a dream beyond the dawn

وای چقدر صدای این موجود پخته شده،حالا حساب کن اینجا 1-2 سال پیشه و اونموقع آماده نبوده دیگه الان مادر بگرید!یکم یاد بروس افتادم!آخه اونم گاهی یه مصرع رو بالا میخونه یه مصرع رو پایین،البته بروس کجا ایمی کجا!!!چقدر کج و معوج میکنه خودشو رو صندلی...

با این خبرایی که از ویل رسیده(The New Album May Be Delayed)دارم به این نتیجه میرسم که پاشم برم بزنم تو سر اینا،اخه لعنتی ها این دیویدی Legend & Lyrics لعنتی که دوساله مارو علافش کردید،تازه دارید تریلر نشونمون میدید!اونم از Muppet Revisited که اصلا معلوم نیست چی شد؟ناپدید شد فکر کنم!!!حالا آلبوم هم شاید به تاخیر میوفته؟زهر مار!کوفت!

البته تمام این حرفهایی که میزنم با گوش دادن به همین 30 ثانیه خنثی میشه،اونم به سرعت!

خلاصه،اینم از این تیزر،ولی من بازم منتظرم اون اجرای آکوستیک Bring Me To Life رو ببینم تا Your Love رو،نمیدونم چرا؟ولی امیدوارم این دیویدی با سینگل اول آلبوم همزمان نشه که اگه بشه غش میکنم از خوشحالی،کم کم حال کنیم بهتره!آهسته و پیوسته!

خلاصه اینجوریا،کلا امروز قصد دارم درمورد آلبومهایی که قراره بیان حرف بزنم:

آیرون میدن!عشق من!بهترین گروه تاریخ بشر،سلطان آهنگسازی،یعنی اصلا توپ!آلبومش 16 ام آگست میاد و تا حالا 2تا از آهنگاش رو گوش دادم،اولیش الدورادو بود که خودشون گذاشتن روی سایتشون و ما رفتیم عین خارجیا دانلود کردیم و مثل همیشه عالی!یعنی بترکون بود!دومیش هم که با نامSattelite 15....The Final Frontier ویدیو شد و با ویدیوش دیدم هم یک شاهکار تمام عیار بود،کفم برید کلی!ادی هم زده تو کار عمل ممل و 3-4 تا تیکه از جمجمش رو برداشته مخش هوا بخوره،گونه هاش هم ورقلمبیده شدن،چشاش رو هم لنز گذاشته،دماغه رو هم که 1ذرش مونده بود کنده انداخته اونور راحت!اصلا این مدل دماغ سگی که جدیدا مد شده(با کلاسا میگن سر بالا)رو از همین ادی ورداشتن...خلاصه اینکه ماه دیگه شاهد شاهکار مخ استیو هریس جونم خواهید بود!

^این پست کلا موسیقی بود و گفتم بزارم حال کنیم!پستی دیگر در راه هست!

اینا دیگه..فعلا!

نظرات 4 + ارسال نظر
HATE چهارشنبه 30 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:25 ق.ظ http://megaslip.persianblog.ir/

پسر شما هنوز اونسنس رو بیخیال نشدید؟!
از نظر من اونسنس تموم شد،به عبارتی مرد!
البته اون دو البوم رو به یادگار گذاشت که دستش درد نکنه.
آیرون هم گروه خوبیه گرچه که من خوشم نمیاد اما خوشحالم که گروه مورد علاقت داره البوم میده امیدوارم مثل DM نباشه فقط

نه!
تو برو اسلیپنات گوش کن!
دوتا؟ایپی ها و دمو ها عمه ی منن؟
من که امید دارم به آلبوم،ببینیم چی میشه!
میدن سگش شرف داره حتی به مگادث!گروهه بابا تیم فوتبال نیست!یعنی همون اسلیپنات!

Ellin چهارشنبه 30 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:47 ق.ظ

هی من می گم اینقد سر به سر SlipKnot نذارین واسه همینه ها!
جونم مرگ نکنین اونسنسو تو رو خدا!
ببین چه جوری ما رو بار آورده این خاتون! واسه سی ثانیه از اجرای پارسال چقدر ذوق می کنیم... چه کنیم...
مرسی واسه آپ دوباره، اجرت با آپولون

Aida چهارشنبه 30 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:29 ب.ظ

خداییش من که نتونستم بدانلودم.........ولی دستت مرسی بابتش......

منم نتونستم آپ کنم!
کلا نحسه لامسب!

SarA چهارشنبه 30 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:28 ب.ظ http://wiselycrap.persianblog.ir/

هروقت اسم ایمی میاد افسوس میخورم که چرا اینو بن با هم نموندن !
لعنتیا میتونستن دنیارو بترکونن...
ممنون واسه لینک ولی من ترجیح میدم فالن و اوریجین و ای پی هارو به جای این آهنگ و togather again گوش بدم !
ولی بازم این ایمی تموم بشو نیست ...

ایمیه دیگه،من کلا جدیدا از بن بدم اومده...
آره خوب،بن+ایمی=کلیف+متالیکا
الان سبحان بود جلوش اینو میگفتی!!!
حالا وایسا آلبوم بیاد...کارها داریم...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد