Diary Of A Mad Man

یه گرگ درون من زندگی میکنه...

Diary Of A Mad Man

یه گرگ درون من زندگی میکنه...

Top 10 Searches In Web

سلام

نمیخواستم یه پست دیگه رو ارسال کنم این توجه ام رو جلب کرد

هیچی نمیگم،فقط اینکه چرا اینجوری شدیم؟

آمار متعلق به 16 تیر ماه امسال هست

ایران

علاقه مندی های ایرانیان در اینترنت طی 7 روز گذشته

******************************


ایالات متحده

موضوعات مورد علاقه آمریکایی ها در اینترنت

******************************


بریتانیا

موضوعات مورد علاقه مردم انگلستان در اینترنت

******************************


کانادا

علاقه مندی های کانادایی ها در اینترنت

******************************


امارات متحده

موضوعات مورد علاقه مردم امارات در اینترنت

حالا به هفته ی بعد از همین آمار(مربوط به 23 تیرماه):

ایران

نکته:اگه دقت کرده باشین تو لیست عکسهای سرچ شده،آخرین کلمه محو شده!این رو خودم محو کردم چون واقعا زشت بود،خیلی زشت...همین کلمه تو هفته ی قبل بیش از 73%سرچ شده بود

علایق مردم در اینترنت از زبان گوگل

*********************


آمریکا

علایق مردم در اینترنت از زبان گوگل

*********************

بریتانیا

علایق مردم در اینترنت از زبان گوگل

*********************

کانادا

علایق مردم در اینترنت از زبان گوگل

*********************

امارات

علایق مردم در اینترنت از زبان گوگل

دلم میخواد گریه کنم...

برای اینکه به عمق فاجعه پی ببرید،این لینک رو بخونید،از وبلاگ ساراست،این فقط بخش کوچیکی از چیزیه که بودیم و دیگه نیستیم...

فعلا...

نظرات 2 + ارسال نظر
روحی پنج‌شنبه 31 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:45 ب.ظ http://lovebist.persianblog.ir/

این یه فاجعه ی بزرگه امین.
فرهنگمون کو؟
الان چند صد ساله که این فرهنگ نابود شده.
فکر جوونای ما دور همون کلمه که محوش کردی میچرخه.
پسر و دختر وقتی همدیگه رو تو اجتماع میبینن، تنها فکرشون رو همون قضیه میچرخه.
انسانیت گم شده.
نمیخوام شعار بدم.
ولی واقعا افسوس میخورم.
به قول سارا: کاش ما تو همون دوران به دنیا میومدیم.

اول اینو بپرسم:مگه هنوز معلومه کلمهه چی بود؟
دیگه نیازی به این پستم نبود،کافیه یبار یه سری به پارک محلتون بزنی از این آمار وحشتناک تره...
تو همون دوران؟من اینو میگم:
ماهی های مرده هم میتونن تو جهت آب شنا کنن!
ممنون

SarA پنج‌شنبه 31 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 04:15 ب.ظ http://wiselycrap.persianblog.ir/

کل ماجرا تو همه جای دنیا یکیه..
ازونجایی که ماها عقب مونده هستیم بی فرهنگیمون هم عقب موندست اونا این دوره هارو تموم کردن ما تازه شروع کردیم..
دنیا به آخر رسیده فیلمای هالیوودی رو ببین این نشون از فرهنگشونه دیگه ... لباسایی که درست میکنن طنزاشون.. فرهنگ سازیاشون ... الگوسازیاشون ... همش حول محور فساد میچرخه...
بازارچه ی آب منگلیاست دبگه...

بدبختیمون اینه که اون موقع که اونها شنیع ترین کارها براشون عادی بود،ما خیلی جلو بودیم،حالا اونا کثافتی که توش غرق شدن رو تزئین میکنن،ما رو هم میکشونن توش...
ترجیح میدم نبینم!
آره..همون!
ممنون

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد