Diary Of A Mad Man

یه گرگ درون من زندگی میکنه...

Diary Of A Mad Man

یه گرگ درون من زندگی میکنه...

Pretty Fu*king Good!

خب...

امروز رو خیلی دوست داشتم...یعنی شاید زیاد نخندیدم ولی خیلی خوب بود!!

خیلی...!

ممنون بچه ها،خیلی وقت بود اینقدر خوب نبودم،خیلی خیلی ممنون...

اصلا تو ذهنم میمونه حتما!


دیدی این مادرها وقتی بچشون رو تو سونوگرافی میبینن و صحیح و سالمه چقدر ذوق میکنن؟الان ازون حس ها دارم شدید!همزاد پنداری!!!قشنگ انگار 9ماه به خاطر چیزی دهنم سرویس شد که واقعا ارزشش رو داشت...واقعا داشت!!!


آقا خیلی خوبم به خدا!میدونی خیلی خسته ام،اصلا درحال افتادن ام اینقدر وضعیتم بغرنجه ولی دارم با زور این پست رو مینویسم که یادم بمونه چقدر امروز خوب بود!


آقا این Diablo Swing Orchestra چقدر خوبه!!!خیلی خوبه!!!


میشه برف هم بیاد؟برف بیاد یعنی واقعا دیووونه میشم من!!!!


تنهایی میرم پارک تنیس بازم میخوابم تو سرما،یخ بزنم بعد بخندم به اینهمه کودن بازی!Black Cabaret گوش بدم وحشتناک اصلا...

کاش یه دوربین خوب داشتم الان واقعا حس عکس گرفتن هست...


یعنی واقعا هرچی بیماریه روانیه تو روزهای خوب سر آدم میاد!مازوخیسم بزنم برم آب یخ بریزم رو سر خودم؟؟

واقعا غل غل دارم میکنم!!


همه ی این چرتو پرتا یه طرف،این جمله که از ظهره داره تو ذهنم راه میره یه طرف:

بعضی چیزا اینقدر خوبن که اصلا نباید بچپونیشون توی آهنگ!!

البته اینم بگم،یه سری چیزای خیلی خیلی خیلی بهتر هستن که نیازی به چپوندن ندارن،خودتو بکشی هم از لای نتهات بیرون نمیرن،خب نرن!چه بهتر!


وضعیت قرمزه،خیلی خوابم میاد!فعلا!

میخوام یه دست سیم KFK بخرم!Kerry F*cking King!!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد