Diary Of A Mad Man

یه گرگ درون من زندگی میکنه...

Diary Of A Mad Man

یه گرگ درون من زندگی میکنه...

Displanted

خب!

برفا آب شدن تقریبا ولی بعضی جاها هنوز برف هست و خیلی هم قشنگه،ولی میدونی چیه؟

یعنی سیصد بار در روز The Art Of Suicide و Shallot و ... گوش بدی،قالب بلاگت رو ورداری به شکلی فجیع تغییر بدی، دو روزه نزدیک 200 تا عکس بگیری با گوشیت از برف و کلی ایده و موسیقی "غیر متالی" بنویسی و کلی کارهای مزخرف دیگه،بله درست حدث زدید!

"من جو زده شده ام!!"

زیاد هم بد نیست شاید هم بهتر از وضعیت عادی باشه (هرچند من عادی خودم رو میخوام!)مثلا خیلی راحت تر از موضوعات چرت رد میشم و کلا بهترم و راحت ترم و همه چی!بدی هم داره دیگه،خیلی تو فکر میرم و غیر قابل پیشبینی تر شدم!زیاد احساساتی میشم(اوه اوه!بمیر بابا!!!) و کلا باحاله دیگه،یه فازیه واسه خودش!

دلم هوای صبح زود میخواد امروز،دیر بیدار شدم حیف شد،ازین هواها که سرده و خورشید نیومده بیرون و همه چی خاکستریه و یخ اصلا،هیچکس نیست انگار همه خوابن...خیلی باحاله به نظرم!نیست؟

آقا مثل اینکه وضع خرابه!بیخیال!

پیج بند رو تو FB زدیم بالاخره به اسم "The Requiem Mass" و خب همین دیگه دموهارو هم گذاشتیم و ...

فکر میکنم شروع خوبی داشتیم تاحالا!امیدوارم!


از امروز فرآیند خارج شدن ازین فضای بیخود و چرت شروع میشه،برای شروع:

Children Of Bodom - Silent Night, Bodom Night

واقعا آهنگ گاویه!کاش بند همینجوری باقی میموند و عوض نمیشد!!


خدافز!



نظرات 1 + ارسال نظر
روحی یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:59 ب.ظ http://rslp.persianblog.ir

آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ

امیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییین .........

خدااااااااااااااااااااااااااااااااا ترین آهنگ چیلدرنه
لامصب خود زنی میکنم با این آهنگ.......

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد