Diary Of A Mad Man

یه گرگ درون من زندگی میکنه...

Diary Of A Mad Man

یه گرگ درون من زندگی میکنه...

Officially in the 20's!!!

خب!

نمیدونم اینا به خودشون چی فکر کردن که من رو زاییدن!!!

آخه وضعیته داریم؟

یجای سالم گیر میاریم تو بدنمون باید بزنیم برقصیم!واللا،خراب آباد درست کردن واس ما!

بیخیال!نمیدونم دقیقا چرا،اما الان که دارم این پست رو تایپ میکنم،آفیشالی وارد دهه ی سوم زندگیم شده ام!

دیدی میگن اصلا نفهمیدیم چجوری گذشت؟اتفاقا از قضا من خوب فهمیدم چجوری گذشت!!بدجوری گذشت!یعنی یه وضعی اصلا!

چه تر هایی که نزدم!چه سوتی هایی که ندادم،(خودمونیم،چه حال هایی که نکردیم!)ولی بالاخره گذشت!در دهه ی پیش رو خب!باید زن بگیرم و سوالی که پیش میاد اینه که کی زنش رو به من میده؟اگر هم ندادن،خب هیچی همینجوری مجردی میپوسم تو خونه(پسرم پوسید تو خونه،آخی خدا لعنتت کنه موسیقی متال!!) باید یه کار مشتی جور کنم واس خودم!بند و اینا!

یه دختر لیسانسه،تو کشور فرانسه،معلم کلاسه،خوشگل و خوش لباسه!

خدا نصیب کنه واقعا!!!متالهد هم باشن ترجیحا!

سوسولا دست نزنین النگوهاتون میشکنه!

ناخونا بلند شده نره توی گوشت دستتون!ناز نکن قمیش نیا،بیا بگیر انگشت منو!

اینجا مهمونیه یک نفرست!البته بهراد هم از راه دور مساعدت کرد دمش گرم،جاتون خالی واقعا!!!

یعنی اندازه ی یک مهمونی واقعی داره حال میده!

سوسولا با سوسولا،فوفولا لا فوفولا!

خب!چی اصلا داشتم میگفتم؟؟:دی

هیچی ولش کن!دست و قر...

آییییییی!بیا وسط!

جیگراش آن ده دنس فلور!

پسرا شاخ شمشاد!دخترا ترگل ورگل!

کت هارو در بیارین!به افتخار شاه داماد!

سوسولا خوب میدونن هیچ سوسولی سوسول کرج نمیشه!!!شهرستانی!!!

عروس دومادو ببوس یاللا!

شاباش شاباش،بریز به پاش!
اااااااااااااااااااااااااااااااااا!!!!!این جیغ بود!

برقا خاموش سینه بزنین همه!!!!

آخ برم راننده رو!اون کلاچ و دنده رو!


خدافز الان میان جممون میکنن!





نظرات 7 + ارسال نظر
روحی شنبه 9 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 05:30 ب.ظ http://rslp.persianblog.ir

تولدتان مبارک!!!
عید؟ عید! عید؟!

ممنون!
سیزده بدر!

بهراد شنبه 9 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:34 ب.ظ http://metalmaniac.persianblog.ir

به مناسبت تولدت لینکت هم کردیم
مبارکه آقا

ممنون!میلینکیم!

بهراد شنبه 9 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:34 ب.ظ http://metalmaniac.persianblog.ir

Gute Nacht, Nilpferd!!

بله دقیقا!.

[ بدون نام ] یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:52 ق.ظ

آقا مبارکا باشد
من تو مت کلاب دیدم زده تولد اون یارو خزه (چی چی لیزر؟)
ولی گفتم احتمالا الکی یه تاریخی انداختی .. باورم نمیشد تو هم مهری باشی .. یعنی قبلا چرا نفهمیده بودم ؟

فکر میکردم متولد زمستون باشی .. چراشو نمیدونم

در هر صورت بازم مبارکا باشد .. آهنگ "عروسی" لیلا فروهر شدییییییییییییییدا پیشنهاد میشه

چاکر سید
نمیدونم،احتمالا خلاف آرمانهای یه هومبره بوده!
خسته نباشی!
بعله بعله!

[ بدون نام ] یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:54 ق.ظ

ای زهر ما ...

باز یادم رفت اسممو بنویسم .. عیب نداره، بهانه ایس واسه تبریک دوباره .. مبارک باشه

جونم سید!
ممنون!

cfc یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:56 ق.ظ


یعنی ((= .. باز دوباره یادم رفت

عیب نداره .. تبریک سه باره
(چقدر من بانمکم)

ثابت کردی یه سی اف سی ای رضا!
ممنون!

HATE یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:36 ب.ظ http://megaslip.persianblog.ir/

اقا دهه سوم زندگیت مبارک دهه زن گرفتن :))
ایشالله یه بند شاخ بزنی تو این دهه،تور دور دنیا و این حرفا.
منم به عنوان سیم عوض کن گیتار استخدام کن تو بند اقا تورو خدا =)) چایی هم میارم واسطون :دی

چاکرتم امیر!بله دقیقا!
چاکرتم،میزنیم!ایشاللا شما هم یه بند شاخ بزنی!به حق آرمانهای امام البته!
شما استادی امیر جان!آقا شما بیا اصلا ما براتون اجرای خصوصی بزاریم!
باهم تور بزاریم!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد