Diary Of A Mad Man

یه گرگ درون من زندگی میکنه...

Diary Of A Mad Man

یه گرگ درون من زندگی میکنه...

حل شد!

خب!

حالم واقعا خوبه!یعنی در حد بال درآوردن خوبم!(یه کوچولو دلم تنگ شده!)

فقط قبل از توضیحات یه موضوعی رو باید اشاره کنم بهش هرچه سریعتر،وگرنه ته دلم گیر میکنه:

"خیلی خرین!واقعا خیلی خرین!یعنی به خر گفتین زکی!"

بگذریم!

اصلا نمیخوام توضیح بدم راجع به اون موضوعی که داشت اعصابم رو میخورد،اما حل شد!

یعنی 2تاش با هم حل شد در اصل!

آقا اینارو بیخیال،امروز اینقدر خوشحال بودم که نشستم در عرض 3 ساعت،6 دقیقه ایده نوشتم!ایده از صفر!واقعا هم عالی شد!

هیچی دیگه همین!موهام رو هم زدم رفت:دی

شاید ریش گذاشتم..معلوم نیست هنوز تصمیمات قطعی نشدن!

چاکریم!همین دیگه اومدم مژده(این دیگه کیه؟مشکوک؟:دی) بدم حال کنین!(چقدر هم مهم بود واستون!)

خدافیز!



نظرات 4 + ارسال نظر
Ellin یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:55 ب.ظ

مشکوک!
این پست قبلیت نذاشت کسی نظر بده!
تو خوب باش تا کامروا باشی (چی؟)
ایده نویس! سفارش قبول می کنی؟
من موندم تیپ مشکی بزنم دوباره یا تیپ چریکی!
شما ایده ای نداری؟

واللا به خدا!
بعله دیگه،نظر ممنوع بود آخه در مورد چی نظر بدن؟:دی
خارجی شدیا...
بفرما ایده...تازه دمه،قند پهلو...
تیپ صورتی جیغ!مشکی رو پایه ام!
ایده دارم راجع بهش...ورس 1 شلوارت رو بنداز بعد از کارس ه مانتوت،رو کیفت سولو بنویس خوب میشه...!
ک.م.م؟پولیوکو!

[ بدون نام ] دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:31 ب.ظ

ما مگه چه کرده ایم با تو ای پسر آدم؟
ما همانا جز حقیقت به تو چیزی نگفته ایم.
خر هم خودتی ای پسر آدم.

مگر با شما بودم پسر نا آدم؟
اوه شت!
خواهش،اولماز یعنی!

Rockbazi سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:41 ب.ظ http://www.Designo.ir

Wow
چطوری امین جان؟
نیستی دلمون برات تنگ نشده(شده):دی
بیا یکم فعالیت کن..تنبلیو بذار کنار:دی

آو!
خووب!
جدی؟عجیبه!
من تنبلم علی چیه پس؟

فرهاد پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:57 ق.ظ http://frozen_soul.mihanblog.com

کچل کنی ریش بذاری؟
امین به جرم همکاری با القاعده نگیرند یوقت :دی

=))
فرهاد خبر نداری یه تی شرت آرچ انمی گرفتم قشنگ اعدامم!اعدام!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد