Diary Of A Mad Man

یه گرگ درون من زندگی میکنه...

Diary Of A Mad Man

یه گرگ درون من زندگی میکنه...

آهنگهای دوران کودکی

داشتم آهنگ گوش میکردم تو ماشین،یاد دوران کودکی و ... افتادم،اگه نخوام تیریپ بیام باید بگم چندان هم بد نبود کودکیم!کلی حال کردیم و خوش گذشت،اما این پستم رو میخوام اختصاص بدم به آهنگای دوران کودکی،منظورم آهنگای کارتونا و اینا نیست،حالا خودتون بخونید پست رو متوجه میشین...

و اولین آهنگ،امیدوارم یادتون بیاد:

موقع ی بزنو بکوبه،موقع ی بزنم به چوبه،دیگه صبح بی غروبه آخه عاشق شده دل و داد میزنه:دوباره عشق!


یا این یکی:

بمبی بمبی بمبو،گفتمت عاشق نشو،بمبی بمبی بمبو،نمیدونم چی چی نشو،بمبی بمبی بمبو،حرف عاشقی نزن،بمبی بمبی بمبو،دست بر سرت بزن!

خیلی کیف میداد این!

 

وای این!:

دوست دارم میدونی!تا وقتی مهربونی!این قصه رو میتونی،از تو چشام بخونی!رنگ چشات عسل...

خیلی دوست دارم اینو!


امشو شوشه لیپک لیلیونه!امشو شوشه یارم برازجونه!


مو سوختم،مو برشتم که دیشو نومه نوشتم،آی تاکسی بیا و شوفر برو مال اندیمشکم!


بابا اومده!مامان هلش بده!


این آهنگ رو همین الان هم خیلی دوست دارم:

میاد بارون احساس،از ابر تیکه تیکه،که سقف نازک دل دوباره کرده چیکه...


میخواستم اینو بگم،خیلی خاطره داریم با اینجور آهنگها...

کاش بشه بعضی اوقات دور هم ازشون لذت ببریم،کیف کنیم و ...

-----------------------

یعنی نزدیک بود بمیرم!تعریف نمیکنم فحشم میدین!

یه حس عجیبی دارم...نمیدونم چمه!

خوب میشم بعدا!

فعلا!




نظرات 13 + ارسال نظر
HATE چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:03 ب.ظ http://megaslip.persianblog.ir/

همه ما خاطره داریم از این اهنگها.
یادش بخیر ...
کاش میشد دوباره بچه میشدم!

اگه دوباره بچه بشی...بازم حاظری این مسیرو طی کنی؟

Silence چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:29 ب.ظ

بعله همین حالاها هم شاعر زیاد از اینا برامون میخونه

اون که بعله!تا باشه ازینا شاعرا!

روحی چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:38 ب.ظ http://dark.persianblog.ir

فک کنم فعلا خوبم امین جان. :)
ممنون به یادم بودی عزیزم
این آهنگم از تاثیرات منفی پدرامه >>
امشو شوشه لیپک لیلیونه!امشو شوشه یارم برازجونه!

قاطی کردی خوب میشی!
عزیزم نگو بابا همینجوری همه بهم مشکوک شدن!
پدرام!اتفاقا این از تاثیرات مثبت من رو پدرامه!

Sina پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:47 ب.ظ

دوست دارم میدونی!تا وقتی مهربونی!این قصه رو میتونی،از تو چشام بخونی!رنگ چشات عسل...

one word : EPIC

:دی
فوق العادست این آهنگ!

روحی جمعه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 06:52 ب.ظ http://dark.persianblog.ir

خدا خیرت بده امین.
باعث شدی سیما بعد از مدت ها یه سر هم به من بزنه.

خدا معلوم نیست چشه اینروزا...
هیچکاری هم نمیکنه ها!فقط داره اذیتم میکنه همینجوری الکی!

cfc شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:09 ق.ظ

امین اون اهنگ مرتضی رو وقتی ویدئوش رو گیر آوردم انگار ویدئوی جدید آرچ رو دانلود کرده باشم. نگو واقعا ///

:دی
عالیه!من یه اجرای آنپلاگد هم دارم ازین آهنگ؛ولی هیچکدوم این نمیشن:
پلنگه!پلنگه چش قشنگه!
یعنی آخرشه!

[ بدون نام ] شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:02 ب.ظ

اون که واقعا یه بازگشت غرور آفرین برای مرتضی بود. اگه کلیپ سوسول پرورش رو نادیده بگیریم واقعا یه آهنگی بود در حد و اندازه ی "آهوی دشت زنگاری"

"علی الخصوص برق چشات ... "

بله بله،عالی بود...

[ بدون نام ] شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:07 ب.ظ

^ یادم رفت اسممو بنویسم .. همون cfc

اصلا تابلو بود،لحنت معلومه!

منه من پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:53 ق.ظ http://www.shokofesolimani.blogfa.com

درود بله من هم امشب پی همان آهنگها بودم
که به اینجا رسیدم
موفق باشید

داوود یکشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:17 ق.ظ

یاد نوار کاست بخیر

شیما شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:38 ق.ظ

لطفا میشه اهنگ موقع بزن و بکوبه رو واسه دانلود بذارین؟مرسی

سپیده جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:56 ب.ظ

کاش لینک دانلود میذاشتی
خاطرات مشترکه

سپیده جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:06 ب.ظ

اینم لینک آلبوم خاطره انگیز سندی
برید حالشو ببرید
http://www.samfonibox.org/Sandy/Sandy%20Ding%20Dang/

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد