Diary Of A Mad Man

یه گرگ درون من زندگی میکنه...

Diary Of A Mad Man

یه گرگ درون من زندگی میکنه...

اصلا یه وضعی!

یکم زر زر کنم!دلم تنگ شده واسه زر زر!:



این پست رو تقدیم میکنم به عزیزترینم،به کسی که هیچکس رو بیشتر از اون دوست ندارم:

خودم!!!!!!!!!!

تعجب نکنید!واقعا خودم از همه چیز مهم ترم!اصلا چیز عجیبی نیست...همتون همینطوری هستید!!!

یعنی این معنای آدم بودنه،معنای انسانیست یعنی خودت از همه چیز مهمتری

من واقعا فکر میکنم اینجوریه،و اگه کسی خودش رو در معرض خطر قرار بده برای یکی دیگه،حتما فکر میکنه پاداش این ضربه خیلی بیشتره!اصلا غیر ممکنه که کسی ،یکی دیگه رو بیشتر از خودش دوست داشته باشه!

لطفا توهم نزنید!این قانون زندگیه...!

-----------------------------------------------------------------

بعضیا فکر میکنن وقتی با یکی دوست میشن(ازین دوست معمولی ها نه ها!از اونجور دوستا!)فکر میکنن شدن صاحب طرف!البته این یکی از احساسات پایه ایه انسانی ه،وقتی ماشین میخری و خیلی دوستش داری یجور حس مالکیت داری نسبت بهش،اما مشکل ازینجابوجود میاد که فکر میکنید وقتی یه آدم رو خیلی دوست دارید هم میتونید همین حس رو داشته باشید،البته من بهتون میگم که خب،شما یک آدم کودن بیش نیستید که یک آدم دیگه رو میخواید تحت سلطه ی خودتون در بیارید و خاک بر سرتون کنن!گمشو از جلو چشام!

-----------------------------------------------------------------

بعضیا یه انتظارایی دارن از آدم واقعا حرص در میارن!کرم دارین مگه آخه؟نمیدونم چی فکر کردن،فکر میکنید آدم حالا باهاتون یه سلام علیکی میکنه شده بنده ی حلقه به گوش شما؟یا مثلا عاشق سینه چاک شما شده!بابا جقدر رو دارید!

در پارکینگتو خودت ببند،به من چه !چش و ابروت قشنگه یا خوب میرقصی که من بیام در پارکینگو برات ببندم؟واللا...

بهش هم میگیم خودت ببند جش و ابرو میاد واس من...کچل!

خیلی بهت فشار میاد اونموقع که تو جلسه میگیم در رو میخوایم ریموت کنیم به بابات بگو اینقدر موش مرده بازی در نیاره با اون شیکمش!

زشت بیریخت!

-----------------------------------------------------------------

بعضی مغازه دارا رو باید بچزونی همچین!مرتیکه الدنگ واسه من کلاس میزاره!برو بشین پای پیک نیکت بابا!تو نمیدونستی فرق گیربکس و موتور چیه ما این ماشینو داشتیم حالا اومدی تز میدی؟عملی!

-----------------------------------------------------------------

واقعا آدمای تازه به دوران رسیده بد چیزین!فکر میکنن آسمون جر خورده اینا افتادن پایین حالا...

اه اه اه....

-----------------------------------------------------------------

بعضیا شعور ندارن نمیبینن چاله آب جمع شده آدم داره رد میشه از کنار خیابون،زارت میرن روش با سرعت آب میپاشن سر صورت مردم،آخه گوسفند حالا من به درک،خانواده داره رد میشه دم عیده دارن میرن عید دیدنی سر عمر...

به گاو گفتن زکی!به خدا....

-----------------------------------------------------------------

مثلا بجه تربیت کردن!بچه 4 ساله تو تاکسی برگشته داره به مادرش میگه پدرسگ باباهه هر هر هر میخنده!آخه الاغ!امروز به زنت میگه پدر سگ،پس فردا به خودت 10 برابرش رو تحویل میده،اونم از نوع ناجورش...

عرضه ندارن بچه تربیت کنن که...

-----------------------------------------------------------------

ای تو روحتون فلان!خانم دوش ادکلن میگیری که چی آخه؟قاطر نمیگی یکی شاید خوشش نیاد حالا گور بابای حساسیت شدید،باید جاده بکشه حتما...

-----------------------------------------------------------------

ای تو روح این بانکها،واسه 50 تومن گرفتن از حسابت باید 300 تا ATM رو چک کنی،بعضیاش کلا خاموشه!نمیدونم فکر نمیکنن مردم پول میخوان؟مملکته داریم؟

-----------------------------------------------------------------

همین دیگه،قاطی کردم این چند روز!برید خدافز!

یهو دیدی جو گرفت یه عیدی مشتی دادم بهتون...ستی توند!

فعلا!





نظرات 4 + ارسال نظر
مهدی جمعه 5 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:29 ق.ظ http://www.sweetdeath2.persianblog.ir

پسرم اینقدر حرس ( حرص ) نخور پوستت خراب میشه هااا...
حالا از ما گفتن بود!
اصلا ایران بدون این عجایب دیگه ایران نیست که.....

مگه میزارن...
امروز باز با علی رفتیم یجا،کلی خرید کردیم اومدیم بیس تست کنیم یارو برگشته میگه بیسامون گرونه!همش Cort مدل بالاست!آخه پدر سگ!دیگه کرت هم مدل بالا داره آخه؟حالا 2تا جکسون هند گزاشته تو ویترینش فکر کرده چه خبره مرتیکه کچل...
چمیدونم واللا...معضلی شده همین!

cfc جمعه 5 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:08 ب.ظ

امین دو تا آسپرین بچه بخوری کمی آروم میشی

اصلا یه چیزی بگم ؟ تا حالا فکر کردی شاید خودت یه کاری کنی که حالیت نباشه ولی یه چیزی باشی تو مایه های همونایی که فحش میدی بهشون ؟

حالا بیا به منم فحش بده ..

دیگه وقتی رضا دکتر بشه باید بریم بمیریم!
آره اینقدر زیاد!تا دلت بخواد،اونا هم فحش بدن به من!who cares!
تو از فحش گذشتی دیگه...

cfc شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:27 ق.ظ

آقا این فعل ول کردن رو هم بیخیال شو

رضا تو هم گیر دادی به این ول!
بیخیال بابا ول کن حال داری!

عرفان یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:50 ق.ظ

خیلی کیری هستش مطالبت

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد