Diary Of A Mad Man

یه گرگ درون من زندگی میکنه...

Diary Of A Mad Man

یه گرگ درون من زندگی میکنه...

Happy Birthday Dave Mustaine

سلام

امروز تولد عشقمه!

کسی که با دد نت هاش عشق میکنم،سولوهاش رو زندگی میکنم،به صداش فحش میدم،لیریکهای قشنگی مینویسه و البته بعضیاش واقعا مزخرفه!!!

ای قربان آن استیل زیبایت بروم!

ای جیگر من!

ای استیل قشنگ،ای بیناموس،ای کثافت،ای تو روحت!

این دینت رو بده به من یه عکس بگیرم باهاش!


در این روزها سخت دارم با گیتارم تمرین میکنم،سخت!

سازم را دوست میدارم!


ویدیوی جدید نورمور رو حتما ببینید خیلی خوبه!

دیشب دانلودش کردم با کیفیت HD رو سیستمم با زور اومد بردم نشستم تو سیستم خواهرم دیدم،خیلی قشنگه!


فردا دوستام امتحان دیفرانسیل 2 دارن و من به عنوان نیروی کمکی باید اونجا باشم،شاید فرجی شد!


پس فردا هم ثبت نام دانشگاه...


خیلی کار دارم،فعلا بحالید!

نظرات 4 + ارسال نظر
HATE دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:01 ق.ظ http://megaslip.persianblog.ir

مثل دخترا :
تفلدش مبارک باشه،100 سالگیشو ببینیم ایشالله

دیو ماستین یه دونست!

دردونست!

مریم دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:07 ق.ظ

مبارک باشه
شما هم همیشه موفق باشین !
بعد اونوقت من بسرچم بیدا میشه ویدئو نورمور؟
بعد اونوقت انشا... ( ) به دوستاتون هم فرج میشه !
بعد اونوقت دانشگاه هم مبارک البته با خیلییییییییییییییی تاخیر

مبارک صاحبش باشه
ایشاللا چرخاش براش بچرخه!
نمیدونم
عاقبت فرار از مدرسه!
ممنون

احسان دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:53 ب.ظ http://dadadudu.blogfa.com

ای دیو! ای آلبالو! ای شفتالو! ای سبیل! (کو سیبیل!) ای موقشنگ! ای لعنتی با این دم و دستگاهت...
نورمور بده! زود باش بیا ببینم!
برسون به بچه ها!
ثبت نام هم که می ری هدست رو نبر...!
موفق باشی.

نفس من بیدی!
باشد!
بردم،هدست مثل پاهامه،نمیتونم ازش جدا بشم!
ممنون،توهم همینطور

سامان یا رضا یا کوراوغلی یا هومبره سه‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:06 ق.ظ

تولد این بابا که به من ربطی نداره .. خودت میدونی که ازش خوشم میاد ولی نمیدونم چرا زورم میاد تبریک بگم ...

نورمور رو هم دیدم .. بقول خودت خیلی خسته بودن .. یکی دیگه هم خودم گیر آوردم .. احتمالا میذارمش تو فروم ..

راجع به دانشگاهت هم که به نظر من خراب کردی رفتی .. کاش یه سال دیگه صبر میکردی .. در هر حال حدس میزنم الان با خودت میگی به کسی چه ربطی داره ..

چون بخیلی!چش نداری ببینی دیو تولدشه!
بعله،خسته اند کلا!
اتفاقا،خیلی عالی شد،یک پروژه ی دیگه ای برای ادامه ی زندگیم دارم
ما چاککریم!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد