Diary Of A Mad Man

یه گرگ درون من زندگی میکنه...

Diary Of A Mad Man

یه گرگ درون من زندگی میکنه...

نقدی بر Hands Without Shadows اثر Micheal Angelo Batio

سلام،اینورا؟

خوبین همه؟؟

خوب،این آلبوم یکم تم کلیش برای افرادی مثل من نا آشنا بود،برای همین شاید یکم نظرم قابل اعتماد نباشه،خوب:

آلبوم با ترکی به نام Burn شروع میشه،تقریبا از ثانیه 20 آهنگ کاملا مطمئنتون میکنه که با مایکل آنجلو طرفید!سرعت و تکنیک که مشخصه های اصلی کارای مایکل آنجلو هستن،توی آهنگ بیداد میکنن،آهنگ هر چند دقیقه یکبار مکث میکنه و دوباره،شرد!سولوهای آهنگ دیوانه کنندست ولی ریف پایه آهنگ(که دست کمی از سولو نداره!)زیاد جالب نیست،اما در کل آهنگ خوبیه که من بهش 7 از 10 میدم،ترک دوم آلبوم با نام Tribute to Randy شروع میشه،ریف ابتدایی و سولو فوق العادست،بعد از یک دقیقه کم کم سولوهای رندی رو میتونید لا به لای آهنگ پیدا کنید،از جمله Crazy Train,Mr.Crowley و خیلی های دیگه،آهنگ به خوبی از پس وظیفه ی سنگین یک تریبیوت برای رندی رودز براومده،و از بهترین کارهای این آلبوم است که بهش 9/10 میدم،یک سری هم کارای شرد بازی های مایکل آنجلو توش هست که باعث میشه آدم اینجوری بشه:

آهنگ بعدی با نام Zepplin Forever شروع میشه،لد زپلین و مایکل آنجلو در کنار هم!تو این ترک بعضی جاها نوآوری های مایکل آنجلو رو شاهد هستیم مثلا استفاده از گیتار آکوستیک!!!و یک آهنگ قوی به حساب میاد حتی اگه طرفدار لد زپلین نباشید،اما نه در حد آهنگ قبلی،من بهش 8/10 میدم...شاهکار آلبوم و وزنه ی اصلی آلبوم که ترکی بعدیه با اسم Hands Without Shadows شروع میشه،فقط میتونم بگم عالیه....10/10 و اینکه اگه گوشش ندادید نصف عمرتون بر باده!میرم سر آهنگ بعدی Wherever I May Roam ،فقط تو این آهنگ میتونیم یک عکس از کرک بگیریم جلومون و بهش اینجور نگاه کنیم،ولی انتظارتون از یکی آهنگ وکال دار که اینسترومنتال شده نباید زیاد باشه،در حد خودش قوی و جالبه،بیشتر شرده و زیاد دلنشین نیست،پس 7/10،آهنگ بعدی یعنی Dream On یکم آرومتره و تقریبا شبیه کارای مالمستین شده،ولی قشنگه و میتونید در حالت عادی گوشش بدید و یکی از وزنه های آلبوم به حساب میاد،9/10!!Pray On Pray اسم آهنگ بعدیه و تم هوی متال داره،هوی ها قدیمیها،و کلا با شخصیت مایکل آنجلو هماهنگی نداره و اصلا قشنگ نیست،انگار یک آهنگ معمولی رو ورداشتی و روش یک من شرد وحشتناک گذاشتی،که نتیجش میشه یک آهنگ با نمره 6/10،آهنگ بعدی هم All Along The Watchtower نام داره کاور یکی از کارهای جیمی هندریکس هست،البته کاور نیست زیاد،یه جاهایی به کار جیمی نزدیک میشه و واقعا چشاتون قلقلی میشه،البته کسانی که فن جیمی هندریکس باشن!شاهکار!این آهنگ هم 9/10 میگیره و باید خودتون رو برای ترک بعدی یعنی Burn  اماده کنید،البته اگه آلبوم رو روی تکرار گذاشته باشید!!!

Hands Without Shadows-Micheal Angelo Batio

اگه وقت بشه پست بعدیم رو هم همین امشب ارسال میکنم،و واقعا جالبه!!!از دستش ندید!

فعلا!

نظرات 3 + ارسال نظر
Aida چهارشنبه 23 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 06:40 ب.ظ

باحال بود.....این سازتم قشنگه....فک کردم فقط تو کاره پیانویی..ادامه بدی دیگه فک کنم فردا سازایه دیگرم عکسشو میبینیم......

HATE پنج‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:29 ق.ظ http://megaslip.persianblog.ir/

در روزهای آتی میاد اهنگهاش رو دانلود میکنم اونوقته که نظرم رو میگم.
تنکس پسر

HATE پنج‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:34 ق.ظ http://megaslip.persianblog.ir/

اقا من اشتباه سند کردم!!
این کامنت بالایی برای پست بعدیه
وگرنه کیه که مایکل انجلو رو نشناسه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد