Diary Of A Mad Man

یه گرگ درون من زندگی میکنه...

Diary Of A Mad Man

یه گرگ درون من زندگی میکنه...

BADAZZ

بعد از؟نه! بد اس!!!!

آره خودشه!

من خوب شدم!

حالا لازمه بگم چه شکرهایی خوردم تو این چند وقت!

خب!آمپ خریدم!!!!!!ایناهاش!!!

خیلی جیگر و خوبه لعنتی!

اینارو ولش!شاغول شده ام وایییی وای!

تایپوست (یبوست!) شده ام و پولش هم خوبه و فردا برم هارد اکسترنال بخرم برای اهداف شیطانی که خب!یکی از اهداف سر کار رفتن از همان اول هم همین بوده!

خوشحالم ازینکه خوب ه اینها...

من چقدر مهم ام!!!

تازه ساز هم دارم میخرم!بسوزند آنان که چشم ندارند...خاک تو سرتون...

جدیدا زدم تو کار فیلم دیدن و این حرفها!اولش با یبار دیگه تماشای Full Metal Jacket شروع شد.بعد گفتیم بریم Clockwork Orange رو هم ببینیم.خلاصه ماجرای کوبریکی به Eyes WIde Shut ختم شد و بعدش رفتیم به تماشای یکی از کارهای Lars Von Trier که خیلی بد بود نبینید فیلمای اینو...

چی بابا؟یبار دیگه در و داف و اینها!!!


نظرات 4 + ارسال نظر
14 سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:59 ق.ظ

ای لعنت به من که هر جا میرم ، با هرکی میچتم ، هرکیو میبینم ... خلاصه همه دارن هارد نو میخرن و من بدبخت هنوز با این 300 گیگیم دارم میسوزم و میسازم !

آقا تو کی ای؟ هویتت رو بر ملا کن! زود باش!!!
هارد ارند مانی!سر کار برو بخر!

14 سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:08 ب.ظ

هارد ارند مانی!
هارد چی چی مانی ؟

Hard Earned Money
دو تا معنی داره:
1-پول به سختی بدست آمده!
2-پولی که برای هارد بدست آمده!

14 سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:47 ب.ظ

خب منم پول میخوام !
نمیشه :
دَد ارند هارد مانی
باشه ؟

برو کار کن خب!
نه نمیشه زایست!
واسه ما کثر شان داره بابامون بهمون پول بده!تازه خودمون هم به بابامون پول میدیم!!

14 سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:57 ب.ظ

بشر درک میکنی گشادی چیه ؟
نمیدونی دیگه !

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد