Diary Of A Mad Man

یه گرگ درون من زندگی میکنه...

Diary Of A Mad Man

یه گرگ درون من زندگی میکنه...

کلنگی،قابل سکونت

با کافه پیانو ام. اینقدر راحت، سختی هارو نوشته که حس میکنم دارم خودم رو میخونم،دوستش دارم...شبها هم برایم لالایی میشود و میخوانمش...

وقتی میگذاریش کنار و پتو را میکشی روی خودت تازه میفهمی که کافه پیانوی تو از کافه پیانو بودن فقط قهوه فرانسه بدون شکر دارد و پیانویی که هر طرفش میشینی،طرف دیگرش کار نمیکند...چی میل دارید؟

نه که کلا شکر نداشته باشند ها،شکر هست اما لیوانهای اینجا همه شان برای شکر نشتی دارند، انگار صاحب کافه دوست دارد تو تلخی قهوه اش را در بیخوابی ات بیشتر بچشی...

توی منو اش نوشته:

فرانسه......................................................................................................00.000

اون صفر همیشه هست.تلخی هر لیوان قهوه اش را مجانی میخری و کلی جای خالی بین این دوتا و بینهایت ثانیه که میتونی اینجا برای خودت فکر کنی...

روی میز نوشته:"اینجا بادها نمیوزند،میمکند"ولی اگه یروز خواستم با یکی دیگه بیام اینجا نمیزارم چشش به این جمله بیوفته،اگر هم چشش افتاد هم معلوم میشه که نباید میاوردمش اینجا...


صاحب کافه داره با یه آقایی صحبت میکنه که قیافش رو نمیبینم،صداش رو هم نمیشنوم اصلا مطمئن نیستم که ...


-من این ملکو خوب میشناسم،از قدیما دوره طفولت،الان ارث بچه یتیمه،خوب جایی بود حیف که صاب ملک زود عمرش رو داد به شما. کم کم که بزرگتر شدیم همسایه ها ملکشون رو کوبیدن آپارتمان ساختن، اینجا هم همینطوری بی صاحاب موند و خاک خورد، یه چند وقتی مشتری زیاد  داشت اینجا،خوب بود اون روزا،الان اینجا متروکه شده، بعضی اوقات که چند نفر میان یکم تر تمیز میکنم اینجارو،ولی خب خیلی کار داره تا سر و سامون بگیره،مستاجر قبلی اینجا مالک این خونه هه سر نبش بود، میخواست اینارو تجمیع کنه بکوبه برج بسازه ولی یجورایی شد که نشد دیگه، بعدشم رفت خارج دیگه خبر نداریم ازش...

جواز نوسازی اصلا نمیدن،من نمیدونم ولی مثکه اینجا تو طرحه...فقط تخریب،کسی هم نمیاد واسه 10-20 سال الکی پول بده به اینجا، خلاصه خیلی وضعیتش داغونه ولی اگه زرنگ باشی جون میده واسه کاسبی...

اهل محله میگن وقتی صاب ملک مرد باقچه پشت کافه چالش کردن،واللا من که اعتقاد ندارم ولی میگن روح خدابیامرز شب جمعه ها دورو بر کافه میپلکه،خدابیامرزش...

خانم نازنینی بود، هوای بقیه رو داشت...بگذریم...

اینجا رو اگه بخواین میتونم ارزونتر هم ردیف کنم واسطون، شما پسند بکن ما مجانی جوش میدیم معامله رو...


فکر نکنم کسی بخره اینجارو...





نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد