Diary Of A Mad Man

یه گرگ درون من زندگی میکنه...

Diary Of A Mad Man

یه گرگ درون من زندگی میکنه...

Secret

خب زوری هم شده می آپیم

کلا این روزا همه چیز روی نوار Top Secret ه!

یه اتفاقای خوبی هم داره میوفته که نتیجش احتمالا پول و ساز و ایناست و به زودی زود هم دارم آمپ میخرم...

این روزا خیلی خیلی خیلی خیلی خسته میشم!بعضی احساسات دیگر هم غل غل میکنن که بماند و جاش اینجا نیست و روم به دیفال!

آهنگ فقط I will Survive از Gloria Gaynor واقعا شاخه این آهنگ!

میدونستین من میتونم افسرده تان کنم؟واقعا این قابلیت رو دارما!!

یه چیزایی هم پیدا کردم از اسرار واقعا!!!

بابا این بند دست و بال مارو بسته،فعلا همه چیز در حالت سیکرت ادامه داره خودمم سیکرت اصلا همه چی!

مشکوک میزنی؟مشکوک بزنیم؟

همه باهم مشکوک بزنین!!


چاکر و خداحافظ!!!

------------------------

امشب چه مهربان شده ام،هی وای من!

نظرات 1 + ارسال نظر
سیّد سه‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:49 ب.ظ

اتفاقات پول ساز ؟

تجاری شدی رفت

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد