Diary Of A Mad Man

یه گرگ درون من زندگی میکنه...

Diary Of A Mad Man

یه گرگ درون من زندگی میکنه...

Nothing's Same,Nothing's Different

خب!

اقا من این روزا مثل اسب خسته میشم اصلا شبها ساعت 10-11 به بعد رسما بیهوش میشم از خستگی،آپ نمیرسم بکنم!


اقا کارت صدا تو جیبته!چه حالی میده!!!!!Line 6 UX1 واقعا پیشنهاد میکنم به همه ی نوازنده ها!!!راحت شدیم بالاخره!خیلی وسیله ی خوبیه مخصوصا برای کسانی که میخوان آهنگسازی کنن ولی تئوری رو زیاد خوب بلد نیستن....


آقا لید گیتار خیلی خوبه و خوشحالم :دی به قول یه بابایی:"راضیم ازش!!"

همه چی داره خوب جلو میره و یکی از آهنگارو هم ضبط کردیم ولی کیفیت افکت خوب نبود و اون چیزی که میخواستیم نشد و کثیف هم زدیم حالا سه شنبه دوباره میگیریم ببینیم چی میشه...


(یعنی اگه پارسال این موقع یکی میومد بهم میگفت سال دیگه به اینجا میرسی،هر چی فحش بلد بودم بهش میدادم!!!)


دیروز هم که رفتیم میتینگ راک پلنت تو اون خراب شده ی مهران،به صورت بند!! وارد شدیم آی حال داد!امیر هم اونجا بود و بچه های دیگه هم بودن،مهران و حامد و حمید و نیلوفر و نسیم و چند نفر دیگه که یادم نیست!مهماش همینا بود!!!

کلی خوش گذشت و این حرفها،مزه داد ولی...


گاهی اوقات یه سری چیزا که خیلی عادی هستن و اصلا چیز خاصی نیستن،خیلی اتفاقی ذهنت رو میبرن جایی که خب،اصلا خوب نیست،اصلا....

یه سری از خاطراتت عین فیلم برات تکرار میشن،بدتر از همش اینه که وقتی با خودت به اون شرایط فکر میکنی،حس میکنی که بقیه هم اینجور اتفاقا براشون افتاده،یا حداقل به این شدت یک یا چندبار ضربه خوردن...اونم تو سن و سالی که دوباره شروع کردن خیلی سخت تره...آدما در عین اینکه با هم متفاوتن،خیلی بهم شبیه هستن،این منو آزار میده،خیلی زیاد...


دیگه مطمئنم که نمیشه از دستشون در رفت یا از ذهن خارجشون کرد،فکر میکنم 13 سال تجربه کافی باشه،نه؟

اینا چیزایی هستن که خیلی باید خودتو جمع کنی نزنی زیر گریه،خیلی سخته...

خسته شدم ازین کنترل مسخره ی احمقانه،حالم داره بهم میخوره ازین ادا در آوردنهای مسخره ،خوبه که فهمیدم همه دارن ادا در میارن و هیچکس اون چیزی که نشون میده نیست،یجورایی محصول این محیط شدم،حتی اگه بخوام هم نمیتونم تغییرش بدم پس بهتره باهاش کنار بیام...زورم نمیرسه بهش،میفهمی؟

ولش کن،لبخند ژوکوند در میکنیم!!:)


آقا وضعیت خوبه نسبتا،مامانم هم که رفته تو کار سرشماری و این حرفها،سرش گرمه برا خودش...


خب،فعلا!

خوش باشین!!!




نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد