Diary Of A Mad Man

یه گرگ درون من زندگی میکنه...

Diary Of A Mad Man

یه گرگ درون من زندگی میکنه...

Rebellion Inside...

سلام

چطورین؟

آقا دیگه رسما تمرین رو شروع کردم دوباره،انگیزه ندارم لطفا انگیزه بدهید!بی انگیزه فقط ماشینی تمرین میکنم(میدونم خیلی هاتون اصلا درک نمیکنید این کارا رو ...کمونیستیم دیگه...)

امم...امروز نشستم 20 بار Seasons In The Abyss رو زدم دلم خنک شد!خیلی کیف داد واقعا...

امروز میخواستم راجع به یچیزی بنویسم،به دلیل وجود خود اون مساله تصمیم گرفتم ننویسم،بنابراین سرم درد میکنه و گیجم..چی دارم میگم من؟

دلم میخواد یه عالمه حرف بزنم،اندازه کل چیزایی که تاحالا تو این وبلاگ نوشتم یا شایدم بیشتر،از یه طرف هم دلم میخواد ساکت بمونم ببینم چی میشه!کلا دلم اسکل شده شما جدی نگیر!

یه روسری دیدم ازین مدل محلی ها،روش کلی با دست کار شده،خیلی خوشگله،میخوام برای مامانم بگیرم اما از یه طرف هم هدفونم ترکیده و باید هدفون بخرم،موندم بین دوراهی!احتمالا هدفون میخرم...(خداییش واجب تره دیگه!)

فردا هم باید برم کفش بگیرم،موهامو یک هفتست میخوام کوتاه کنم ولی نمیدونم چرا نمیشه،میخوام برم CD چندتا فیلم سفارش بدم بازم نمیشه،پیرهن چارخونه خاکستری ام پشت یقه ش نمیدونم چی شده جر خورده فردا یه پیرهن هم باید بگیرم،کلی DVD و اینا دارم برای نگاه کردن ولی بازم نمیتونم نگاهشون کنم،تمرین هم که ...

فقط 4 نفر رو نمیخوام از دست بدم،3تاشون دوست هام هستن،اون یکی هم خودمم...

نمیدونم اگه قرار باشه یکیشون رو قربانی 3تای دیگه کنم،کدومشونن...یعنی میدونم ولی میترسم ازش...

وضعیت فعلیم ناشی از هر مزخرفی هست،میخوام هر چه زودتر تموم شه،نتیجش برام مهم نیست فقط تموم شه...به هر قیمتی شده تموم شه،اگه خودش تموم نشه تمومش میکنم...

هی یارو که اون بالایی...میدونی که اگه لج کنم هر کاری میکنم پس خودت تمومش کن...


Get the f*ck out of here
I just wanna get the f*ck away from me
I rage, I glaze, I hurt, I hate
I hate it all, why why why me?

I cannot sleep with a head like this

I wanna cry, I wanna scream
I rage, I glaze, I hurt, I hate
I wanna hate it all away


زیاد زر زدم،فردا میرم دکتر...فعلا!




نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد