Diary Of A Mad Man

یه گرگ درون من زندگی میکنه...

Diary Of A Mad Man

یه گرگ درون من زندگی میکنه...

دیفیل چوبیسم!

آقا سلام!

بی سابقه ترین اتفاق ممکن رو من تجربه کردم!از بیرون اومدم سیستم رو روشن کردم یه سر به بلاگم بزنم،دیدم فیلی شده!خلاصه در فکر این بودم چجوری دورش بزنم بلاگم رو برگردونم،دوباره چکش کردم دیدم درست شد!!!!

یعنی ته حرکت بود!

به همین مناسبت تصمیم گرفتم که یه تغییری تو قالب بلاگم بدم!دیگه یکم از آهن دست کشیدیم رفتیم تو کار چوب!ولی احتمالا به زودی دوباره با آهن برمیگردم!

خب!آقا تو این مدت یه سری اتفاقای خنده دار خرکی افتاد یعنی در حد مرگ!ولی حالا بعدا توضیح میدم بزار همش یجا جمع شه،وقتی گفتم قشنگ بپاشید به در دیوار!

این از این،وضعیت تمرین کردنم واقعا داره افت میکنه،خودم هم دارم نگران میشم ولی آهنگسازیم داره خوب جلو میره و راضیم!

همین دیگه!همه چی خوبه (عالی نیست!) و خوبیم و اینا!

خوش باشین!پیتزای قرمه سبزی هم نباشین!


نظرات 1 + ارسال نظر
HATE پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:49 ق.ظ http://megaslip.persianblog.ir/

بچه مردم رو مسخره میکردی؟!

دقیقا وقتی این اتفاق افتاد داشتم به همون موضوع فکر میکردم!
خیلی حال داد!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد