Diary Of A Mad Man

یه گرگ درون من زندگی میکنه...

Diary Of A Mad Man

یه گرگ درون من زندگی میکنه...

Before The Great One

سلام علیکم!

چطورین؟

آقا گفتیم آپ کنیم بعدشم حال کنیم!

اخبار جالب اینه که خب!من یعنی شخصا فردا این آقای محترم دوچرخه رو مورد عنایت ویژه قرار میدم!

حالا این هیچی!

یعنی واقعا من در تعجبم!تو تهران کسی زنده میمونه؟بابا بجای اکسیژن دارن رسما منو اکسید کربن هم نه،خود کربن رو میکنن تو حلقشون مردم!تا خونه سر درد داشتم!

چیه! اه اه اه!لعنت بر تهران بابا کرج میگیم شهرستانی بازی درمیارن مردمش درست،اما حداقل میشه نفس کشید!خفه شدیم تو این تهرون لعنتی!

حالا این هیچی!

یعنی مادر بگرید!یکاری دارم صورت میدم در حد آلکاتراز!یعنی انفجاری!

خوب حالا این هیچی!

امیر به رفیقت بگو دمش گرم خیلی باهاش حال کردم!

یک خبر خرکی:

سوییپ 3سیم میزنم خریداریم!

چشم حسود کور بشه الاهی!

بترکه چشم حسود!(عزیزم مگه کنیبال کورپسه؟)

فکر کن،یارو حسوده یهو وسط مجلس پق!چشش میترکه میپاشه به در دیوار(اه حالم بهم خورد!)

همین دیگه..برید حال کنید آپ بعدی بسیار توپ خواهد بود!

کامینگ سونگ بدم حال کنین!فعلا!




نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد