Diary Of A Mad Man

یه گرگ درون من زندگی میکنه...

Diary Of A Mad Man

یه گرگ درون من زندگی میکنه...

همینجوری بیخودی 2!

یک پستی در کنیم از خودمون!

سلام!

چطورین؟

خوبین؟

دماغتون چاقه؟لاغره؟چند کیلوئه؟قد بلنده یا کوتاهه؟

ازینا دیگه کلا!

آقا من یچیزی رو همین اول بگم:

ای خدا پدر مادر اون کسی رو که نت شبانه رو مجانی کرد رو بیامرزه!دمش گرم واقعا!

کلا!

بقیش!

آقا فردا حالا معلوم نیست هنوز،ولی احتمالا مثل اسب خوش میگذره!جدی جدی!

این هیچی!

فردا دارم میرم دوچرخه رو بگیرم(ای بر پدر مادرت لعنت کسی که بنزین رو لیتری 700 تومن کرد!تو روحت!)

ببینیم چی میشه...

یعنی مثل کفتار افتادم به جون این اینترنت زبون بسته دارم دانلود میکنم شبانه مجانی ای جان!!!

فقط بی پدر مادرا زدن ووپواونمون رو ترکوندن کار نمیکنه پدرسگ...ضد حال!

همین دیگه...

گیر داده بودم یه پست بدک راجع به حسی که تو گام های مختلف هست،بعد دیگه گفتم ولش کن بیخیال!

چی دیگه بگم؟؟؟؟

اوه اوه شت! یه اتفاقی افتاده در فضای وب،من الان دارم مثل اسب میخندم!ای جان!!!!!

دیگه چی....آهان!

هیچی دیگه دلم هم خیلی داره شور میزنه دیگه کم کم...اصلا یه وضعی!

یه کارایی هم دارم یاد میگیرم اصلا شوق و زوغ دارم عجیب!!!حالی میده ها!

دیگه بسه دیگه برین خونتون بابام الان میاد:دی

خدافز!



نظرات 4 + ارسال نظر
HATE یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:31 ق.ظ http://megaslip.persianblog.ir/


سلام بر یاور شبها
این ویپو ان کار نمیکنه اعصاب مارو بهم ریخته ها!! کلی نقشه داشتم واسه Youtube شبانه :))
فردا یعنی امروز هم روز خوب برات باشه ان شا الله.
برای منم روزی خوبی باشه ان شا الله.
برای سینا هم روز خوبی باشه ان شا الله!
کلا روز خوبی باشه برای همه ان شا الله.

چه قفلی کردم! ((=

سلام بر یاور استاد!
واقعا!من واس فیس بوک و مگا آپلود نقشه داشتم!
برای سینا که واقعا روز خوبی خواهد بود ان شا الله!
واللا!

PENDING دوشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:27 ب.ظ http://deadzeppelin.blogsky.com/

حالا چی شد رفتید...؟
میدونم سر چی خوشحالی همین الان فهمیدم...؟
یه چند تا عکس از این سفر اکتشافیتون بده بینم...!
امین من دارم میرم پاکستان که جنس بیارم تو چیزی نمیخوای؟
ویپن....

نرفتیم بابا این سینا ی کفتار گفت 3دیره نمیام
این امیره(لنگه علیه!)هم خواب موند لعنتی!
سفرهای علمی!با اون اتوبوسه!
جنس؟ای جان جنس!
کرک بیار!
فحش!

PENDING سه‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:26 ب.ظ http://deadzeppelin.blogsky.com/

احمق جدی میگم اگه گیتی...آمپی چیزی میخوای بنال....؟
البته اگه امشب زنده برسم چون بازم مترو رو بستن...!

نه منگل هیچی نمیخوام!
پول ندارم مرتیکه!فکر کردی مثل خودت همه بی درد پولدارن؟!
:دی!
ای جان!حقته!

PENDING چهارشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:45 ب.ظ http://deadzeppelin.blogsky.com/

آره ما پولداریم یا شما که ۷۰۰ تومن ۷۰۰ تومن پول دوچرخه میدید....؟
به کوری چشم تو دیشب سالم رسیدم کرج...

آره آقا ما پولدار شما پدر مارو درآوردید!
کچل!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد