Diary Of A Mad Man

یه گرگ درون من زندگی میکنه...

Diary Of A Mad Man

یه گرگ درون من زندگی میکنه...

خسته شدم

سلام

خیلی دلم گرفته،خیلی...

میخوام بزنم زیر گریه،اصلا نمیدونم باید بگم یا نه...

مسئله خودم نیست اصلا..مسئله سو استفادست،ظلمه...

میگن به تو ربطی نداره،تو پسری باید خوشحال هم باشی،یاد زندگی حیوانات میوفتم بابا به همون خدایی که شما بنده اش رو میپرستید و من خودش رو، حیوانها هم نسبت به همنوعشون یکم حساسیت به خرج میدن...

انسانیت کجا رفته؟عقل کجا رفته؟

تاریخ رو که آدم میخونه،حتما نباید خیلی بره به زمانهای قدیم تا چیزهای عجیب ببینه...

عجیب تر از تحریم حق انتخاب؟

انسان حق انتخابش،آزادی بیان خودش رو تحریم میکنه آخه؟

یک تروریست جانی ناجی و انتقام گیرنده ی مردم از کسی که آزادی رو بهشون هدیه داد شد...

ولش کن...از قدیم گفتن:"از ماست که بر ماست"

اما...

همان مادری که رفت و گفت:ما آزادی نمیخواهیم،همان مادری که گفت حقوق برابر نمیخواهیم،حالا نوه ای دارد که تو قفس جهالت و عقاید متحجرانه ی مادرش میسوزد...

یادمون باشه،ما فقط برای خودمون نیستیم،به آینده فکر کنیم...

تاکی؟تا کی میخواین تحمل کنید؟با همه ام با هر دو جنس...

آقایون محترم مسلمان،دوست دارید با خواهرتون ، مادرتون یا دخترتون مثل یه ماشین لباس شویی برخورد بشه؟دوست دارید نصفه باشن؟فقط نصفه ی پایین؟دوست دارین تا حد یک برده پایین آورده بشن؟

اگه دوست دارید که دست مریزاد،اگه دینتون اینه آفرین،لعنت به دینتون و خداتون که انسانش رو،مخلوق برتر(به قول خودش) رو کمتر از یک سگ بشمار میاره...لعنت!

واقعا آدم هنگ میکنه...

لعنت به دینی رهبرش بیاد بگه:"آموزش علم فقط کافر تولید میکند"لعنت به خدایی که نشانه اش،آیت الله اش ضامن حکومت اش را،انتخاب مردمش را نا مشروع و غلط بداند،لعنت به خدایی که تو نشانه و نماینده اش هستی...

خسته شدم...

تا کجا؟

همین...

--------------------------------------------------

حالم خوبه...





نظرات 4 + ارسال نظر
تیفوس دوشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:20 ب.ظ http://tifoo3.blogfa.com

رهبر این دین، کسیه که میگه:
الملک یبقی مع الکفر و لا یبقی مع الظلم.
یعنی:
مملکت(حکومت) با کفر باقی میماند و با ظلم، نه.
این رهبری که تو میگی خودش مصداق ظلم تو این جمله اس.
اسلام برابر با جمهوری اسلامی نیست.دین خودتو داشته باش. آفرین. خدای خودتو بپرست. ولی هر گردی گردو نیست.
آفرین. توهین نمیکنی. خوبه. شعور بحث کردنت بالاس.

امم...
از یک طرف دیگه همون رهبر میاد و سر چندین نفر یهودی رو جلوی بچه هاشون میبره،همون رهبر قوانین نژاد پرستانه و تبعیض جنسیتی رو وضع کرده...
ولش کن...
نمیدونم چرا هر ایرادی که میگیری میگن اسلام این نیست،پس اسلام چیه؟
اگه یکی بهم توضیح بده ممنون میشم
خواهش...

metal hammer سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:13 ق.ظ

تکبیر!
قشنگ بود اما حرص نخور.من شخصا به این نتیجه رسیدم که خب دلم بای برای چی بسوزه؟چیزایی که نداشتم و هیچوقتم نخواهم داشت( به تاریخ یه نگاه بنداز...)
میدونی حق رای واسه زن ها چیزی نبود که تحریم بشه.اصلا وجود نداشت.حتی تو همون فرانسه مهد دمکراسی و انگلیس و بقیه.اما تو اروپا حق رای به طبقات پایینتر و بعد زن ها درست زمانی شروع کرد به محترم شمردن که ما کجا بودیم...؟وقتی که پادشاههای قاجار...دیگه خودت میدونی.وقتی که رصا شاه چادر رو از سر مردم کند جاش کلاه گذاشت و فکر میکرد که با این کار مردم متجدد میشن.پادشاهی که جز سربازی هیچ شغلی رو به رسمیت نمیشناخت!( خدماتش به کنار).این کشور 600 700 ساله که از دست رفته...حرص نخور

واللا!
سینا جان ماهیهای مرده هم میتونن تو جهت آب شنا کنن
حیف...
نمیشه سینا...به جان تو نمیشه

Ellin سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:14 ب.ظ

امین جان مشکل با مذاهب الان دیگه باب شده واقعا
الان یکی بیاد دینی به اسم اسلام رو واست توضیح بده و تفسیر کنه احتمالا یا نصف حرفاش غلط غلوطه یا به نظر تو یه جاش میلنگه ازش ایراد می گیری، جفتشون از انتظار بدور نیست
وقتی خدا و دین خودتو داری بذار بقیه که تو جزوشون نیستی هر غلطی می خوان بکنن (زیاد اینو شنیدی نه؟)
یه چیز دیگه که برام خیلی جالبه اینه که خیلیا خیلی راحت طرفدار یه مکتب بودن رو اعلام می کنن و کسی به خاطر اطلاعات کافی نداشتن ازون مکتب بهشون ایراد نمی گیره، الان دیگه خدا و دین و مملکت که سه تا صد تومنه، اگه نمی دونی اسلام چیه چرا خودت نمی ری دنبالش؟
منبعم که فقط روحانیون مبارز نیستن که بگبم قبول نداریم
دیگه خودت از اعتقادات من می دونی
فکر کنم اینم می دونی اگه بخوای تو مملکتی زندگی کنی که ظلم توش نباشه باید بری تو داستان حسنی زندگی کنی که معزل اجتماع فقط موی بلند و ناخن دراز حسنی بود!
خستگیت رو فکر کنم اکثرا درک کنن چز یه سری گروه خاص که بیخیال اونا اصلا، مودمم گم شده!
فحش نده جان هر کی دوس داری! رو دلم مونده بود گفتم بهت بگم اینا رو...

کامنتو!یا علی!
راست میگی دقیقا
راست میگی بازم، اما اونا نمیزارن من هر غلطی(درست صحبت کن) خواستم بکنم که!
نیست هیچجا،تو همون قرآن نشستم خوندم خیلی جاهاش با عقلک جور در نیومد،البته خیلی جاهاش هم جور در اومد!
تا حدودی
راست میگی،من کلا بشینم اینجا تایید کنم شما رو؟(عنایت؟)
مودم رو بیاب!کشت این مودم مارو...
غلط کردم!خوب شد گفتی
ممنون!

HATE سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:59 ب.ظ http://megaslip.persianblog.ir/

اقا تحقیقات من نشون میده که از روزی که اسلام وارد این کشور شده یه روز خوب به خودش ندیده!!

اما زیاد قصه نخور عزیزم لاغر میشی

کلا به ما نیومده یه جای خوب زندگی کنیم...

چمیدونم...
روز خوش که دیده...
دیگه میمیرم!
چمیدونم!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد