Diary Of A Mad Man

یه گرگ درون من زندگی میکنه...

Diary Of A Mad Man

یه گرگ درون من زندگی میکنه...

همینجوری بیخودی!

سلام

خوبین؟

چه خبر؟

آقا اینورا هم خبری نیست،فقط دارم آپ میکنم یوقت برگشتم بخونم به این فکر نکنم که اینجا چرا آپ نکردم!

حالم خوبه،از نظر جسمی هم چیز دندون گیری شدم!کلا همه چی خوبه...

فقط چندتا موضوع رو اشاره کنم:

آقا یعنی هرکی این Dead Space2 رو نخره و بازی نکنه از ما نیست!ته بازیه ناموسا!

خیلی خوبه!

گری مور هم رفت...دوسش داشتم...روحش شاد

کاش فکر قیچی کردنی بود...یعنی میتونستی وقتی میبینی که فکرت داره الکی چیزهای مزخرف قدیمی رو رو میکنه و اذیتت میکنه،همونجا قیچیش میکردی مینداختیش دور....

یچی میاد تو خودش یه ذره ست اما تهش یه قطار درست میکنه این هوا...قطاره هم رحم و مروت نداره میزنه خار مادر مغز و افکارت رو آسفالت میکنه...

لعنتی بدجور اذیت میکنه مخه...شما ببخش!

اصلا مهم نیست...

نظرات 3 + ارسال نظر
مهسا ک جمعه 22 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:47 ق.ظ

خب پس هنوزم اینجا اپ می شه ...

گری مور هم رفتنی بود ... یکی دیگه هم کم شد یک روز هم ما می ریم روحمون شاد ...

در مورد سومی بگم ... شما باید افکارت رو لینک کنی برای شرکت مخابرات تا اون ها هم فی**لتر**ینگ رو روش پیدا کنن ... مثل ما ... اونقت دیگه دسترسی بهش نداری ... ما که این کارو کردیم ... تضمینی 100% کار کرد ... امتحان کن

خوش باشی ...

اینجا جاودانست!
شاد واقعا!
باید بدم بهشون ببرن افکار پاکش رو جدا کنن!
یوتو

KHODAM : p.lacrymosa شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:06 ق.ظ http://deadzeppelin.blogsky.com/

سلام طلا...
خوبی؟
آره ناموسا یکش هم بگیر بازی کن...خیلی توپه!از ۲ش بهتره...!
خدا بیامرزدش...
ها...؟
این آمو هم که قبل ما نظر داده چیز خوبی گفته ها...!

سلام گوگول!
توپ!
اگه بیای بریم بگیریم که خیلی خوبه!
خفه شو!کچل!
آره واللا!

HATE شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 05:34 ب.ظ http://megaslip.persianblog.ir/

پسر چه خبره الان اونور!
پایه ای بمیریم؟!
دایمبگ و کلیف و چاک و ریچارد رایت و گری و پائول و ...
چه خبره!

هرچی میکشیم از این فکر لعنتیه.

هستم!
اونور همه هستن!جان تو یه بند میزنیم با دایمبگ و چاک و کلیف،یعنی خدا فنمون میشه!
...!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد