Diary Of A Mad Man

یه گرگ درون من زندگی میکنه...

Diary Of A Mad Man

یه گرگ درون من زندگی میکنه...

گزارش!

خب!

حالتون خوبه!

نه جدا خوبین؟

خب!
میرویم که زری بزنیم!از این زرهای گزارش هفتگی!

عناوین اخبار:

-سردرد،بیماری،ناخوشی

-جمهوری

-مسعود،کلاس و ساز

-Slayer

-پیشرفتهای تکنولوژیک در زمینه ی نوازندگی

-شروع دوباره ی فرآیند آرشیو کردن عکسهای EV

-مصر


مشروح اخبار:

این روزا وضعیت جسمانیم شدیدا داغون و به قول خودمون افتضاح هست!سردرد،خستگی شدید،بی حوصله گی(اینو چجوری مینویسن؟) و کلا داغونیم دیگه!هذیون میگم!فعالیتهای مغزیم دچار اختلال شده و نمیتونم پردازش اطلاعات حجیم و سریع انجام بدم،امیدوارم تا موقعی که کلاسام شروع بشه بهتر بشم،امروز رفتم دکتر و گفت که احتمالا از شدت این حالت تو این هفته کاسته میشه و بدنت عادت میکنه...


امروز سر راهم جمهوری هم رفتم،چندتا ساز دیدیم دلمون وا شد!یه دست هم سیم Ernie Ball هم خریدم که این عکس پکیجشه و واقعا عالیه،خوبیش اینه که پکش طوری طراحی شده که کهنه نمیشه و با توجه به اینکه کلی طول میکشه اینجور چیزا از کارخونه به دست ما برسه خب خیلی تاثیر گذاره...فوق االعادست و خیلی خوب تنال رو حفظ میکنه و واقعا پیشنهاد میکنم!نسبت به دانلپ و DR که من همیشه میگرفتم خیلی بهتره واقعا...16 توممن گرفتم امیدوارم خرکار هم باشه که مطمئنا هست،پشت پکش هم لیست افرادی که از این نو سیم استفاده میکنن رو نوشته که از جیمی پیج و راب پلنت و جیمز و کرک داره تا آدریان و کینگ و کلا همه یهو!در کل عالیه..


مسعود هم سربازیش طوری شده که بهش مرخصی میدن و میخوام از پس فردا برم پیشش واسه گیتار،تا حالا رو بدون استاد به نظر خودم پیشرفتم بد نبوده اما فکر میکنم با استاد باید بهتر از این بشم،خود مسعود هم تازگی ها ESP MII خریده که واقعا ساز فوق العاده ایه...هرچند نمیدونم چرا نمیتونم باهاش خوب ساز بزنم(احتمالا به خاطر اینه که نکش عرضش کمتره)اما در هر حال خیلی غوله!


جدیدا دارم شدیدا با اسلیر حال میکنم،خیلی خوبن مخصوصا جف و تام!جف رو که خیلی دوسش دارم تام هم واقعا عالیه...درسته زیاد فنی نیستن و ثرش متال خالصن اما خب من دوسشون دارم!مشکلی هست؟بیشتر به خاطر شعرهاشون دوسشون دارم واقعا بعضی هاشون عالین!آدم همینجوری میمونه چقدر قشنگ این کلمه ها بهم چفت شدن!


ساز زدنم خیلی فرق کرده،چند روز پیش یکی از پیکهام که خیلی دوسش دارم گم شد،مجبوری عوض کردمش!بعد به این نتیجه رسیدم که پیکم دیگه تموم شده بود!گرد شده بود کاملا و باید عوضش میکردم،خنگم نه؟جدیدا Wasted Years از Iron Maiden و Nemesis از Arch Enemy رو خوب یاد گرفتم بزنم که جفتشون تقریبا شبیه هم هستن و خیلی کیف میدن!یکی دیگه از خوبیهای اسلیر اینه که ریفهاشون آسونه و هر موقع که اراده کنی میتونی بزنیشون!


دیشب نشستم یه سری به فنکلاب ایتالیا زدم،متوجه شدم کلی عکس جدید از EV هست که ندارم،حالا امشب دوباره میخوام بشینم عکسهایی که ندارم رو Save کنم و آرشیوم رو آپدیت کنم،احتمالا اگه جو گیر بشم میشنیم عکسهای لایو رو هم آرشیو میکنم که خب فکر کنم این 2 گیگ عکس فعلی با احتساب عکسهای اجراهای زنده به 3-4 گیگابایت برسه که خب خیلیه و کار آسونی هم نیست مطمئننا،اما دوست دارم و یجورایی معتادشم!


مصر هم که...بدبخت این تلویزیون خالی بند هم مونده اخبار رو پوشش بده یا نه!گیج شده!واقعا برای مردم مصر خوشحالم که دارن به دموکراسی و آزادی میرسن(هرچند من یک کمونیستم) و خوش به حالشون!ارتش مملکت تو خیابون با مردم عکس میگیره اونوقت اینجا یه مشت *** میریزن مردم رو آش و لاش میکنن عین خیالشون هم نیست،آخه یکی نیست بگه پدرسگ تو که میگیری مخلوق خدا رو میزنی،اگه خدا خوشش میومد خودش میزد مخلوقشو،چلاق نبود که تو مفت خور رو بکار بگیره آشغال...اینقدر میگیم عرب احمق دیدید چیکار کردن؟عربها مثل آدم انقلاب کردن ما نشستیم به فکر فلانیم...به فکر اصلاحاتیم!آرش صبحانی خوب چیزی گفت!اصلاحات یعنی حفظ شرایط موجود بدون کوچک ترین تغییری!برید گمشید بابا همتون کیسه دوختید واسه این مردم از همه جا بی خبر...

واقعا آدم به حال خودش تاسف میخوره مصر رو میبینه...(تلویزیون هم که گیر داده که اینا انقلاب اسلامیه و این چیزا!ای حالی میده بعد این همه دادار دودور یه سیستم دموکراتیک تو مصر بر سر کار بیاد آی میخندیما!)


همین دیگه!

------------------------------------------------------------

-خداوندا یک عدد وکال خوب از اون بالا بنداز پایین واسه ما!نه!دوتا!یکی علی یکی هم من:دی

-آقای علی!به همین خیال باش!زهی خیال باطل!یعنی عمرا!

-مراجعه شود به خط بالایی!آخه مهمه!

-دلم هم تنگ شده واسه بعضیا...

-آدرس سایت را عوض کنید!!!

-هر کسی انیمیشن Metalocalypse رو ندیده یعنی 99.8 عمرش بر فناست!ته خندست!


خوب باشین!بای!



-------------------------------------

اااااااا!

آقا من تازه الان فهمیدم امروز تولد جف هنمن ه!تولدش مبارک!

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:50 ب.ظ

بله .. بقول معروف مصر و تونس، تونستن .. ولی ما نتونستیم

در ضمن ؛ این کاورهات رو هم بذار بشنویم . خیلی وقته درست و حسابی نخندیدیدم

واللا!
باشه!به خاطر گل روی شما نمسیس رو میزارم بعدا!

cfc سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:52 ب.ظ

^ آقا یادم رفت اسممو بنویسم
(البته بهتر .. اینجوری آمار پستهام هم بالا میره

ای آقا،توهین تو انجمن ممنوعه فقط میتونید فحش بدید!

Ellin چهارشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:32 ق.ظ

سهلام! چطوری بابا؟
من آمده ام نظز بدهم بروم!
یک آمار خوب! واقعا گزارش بود
من مشکلم با اسلیر چیه؟!
خب دوس ندارم!
خب دوس داشته باش!

وکال می خوای؟ هارش می خوای در خدمتیما! معروف شدم دیگه!

فقط برای تاکید:
"-آدرس سایت را عوض کنید!!!"

همین دیگه...
فعلا نیستم ولی:
!I've got my eyeS on you

خوب!
مشخصه کاملا!
مشکلت؟نه چیه واقعا؟
به این خوبی!
میدارم!
:دی!خودم هم هستما!یادت نره!
یعنی باید بشینیم به امید پیام...:(
همون عمرا!
Eye Of The Beholder?
:دی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد