Diary Of A Mad Man

یه گرگ درون من زندگی میکنه...

Diary Of A Mad Man

یه گرگ درون من زندگی میکنه...

Zakk Hietala

یییییییییووهووووووووووو!

امروز تولده!

تولد دو نفر از افرادی که واقعا روم تاثیر گذاشتن!یکیشون خیلی بیشتر!!!!ترترترتر!

اولین عشق من:

Marco Hietala

اینقدر من این بشر رو دوست دارم که!در حد ایمی و جیمز در اون حد ها!کمتر از کلیف...


و دومین نفر که خب!خیلی دوسش ندارم!اما دوسش دارم دیگه!!

Zakk Wylde

زک رو از وقتی که دیگه با آزی کار نمیکنه خیلی بیشتر دوست میدارم!صداش خیلی باحاله!

 در کل عشقست مارکو!ای جان!

همین!

خوب خوب خوبم!عالی یعنی در اون حد!




نظرات 4 + ارسال نظر
احسان شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:56 ق.ظ http://dadadudu.blogfa.com

سلام.
مبارک باشه. قیافه ماکرو خیلی باحاله. یجورایی شبیه خیلیاست!

سلام جیگر من!
مبارکه!ماکرو؟نه میکرو!سگا آتاری!شبیه خیلیاست!
احسان خوشم میاد لنگه خودم یچیزایی میگی فقط خودت میفهمی!

cfc یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:35 ق.ظ

گیر دادی به این مارکوها ..
قدیما یه ریزه از سر islander خوشم میومد ازش .. خزش کردی دیگه حال نمیکنم باهاش

احسان یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:53 ب.ظ http://dadadudu.blogfa.com

A دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:22 ق.ظ

mr zakk F***in wylde ! albume jadide bls ta 2014 nemiad :(

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد