Diary Of A Mad Man

یه گرگ درون من زندگی میکنه...

Diary Of A Mad Man

یه گرگ درون من زندگی میکنه...

Jackass Joy

سلام

حسی شبیه عرعر الاغ وقتی به کارخونه تیتاپ یا مزرعه ی گلابی نزدیک میشه!

چون سایت واز شده!!!!!بزن کفو!

بدبختی میدونی کجاست؟؟؟

تاپیکهای بخش راک و متال پاک شدن بجز بیوگرافی ها،آره درست حدث زدید!

تاپیک موزیک ویدئو هم پریده!

اما از اول،با تمیزی بیشتر شروع میکنم!از قبلیه هم بهترش میکنم!

:دی(اینقدر این تاپیک موزیک ویدئو رو دوست دارم!شاید چندسال دیگه رفتم خواستگاریش!)

واللا!

هر چند تاپیک موزیک ویدئو رو هم به من نمیدن!ای آقا،تاپیک مثل بچمه مگه آدم میره خواستگاری بچش؟زشته!

خب!

جدیدا خودم رو چپوندم تو فیس بوک،ناقافل همه منطظر من بودن مثل اینکه!همه ی بروبچ شهید سلطانی رو اونجا یافیدم به همراه پرهام بابا،نینی پشمالوی خودم!:))

کلی یاد خاطره های سال 86 گرامی باد!حالی کردیم واقعا!

به این نتیجه رسیدم من هرجا پامو میزارم به گند میکشمش:))

واقعا معزلی شدم!!!

تمرین میکنیم مثل خر!یعنی واقعا اینججور تمرین کردن واقعا مثل خره!

دیگه دارم به دانشگاه نزدیک میشم،نمیدونم چه اتفاقی قراره بیوفته اما:

من هرجابرم بهم خوش میگذره!

تازه قصد دارم بلکل ساختار دانشگاهی در ایران رو ببرم زیر سوال!

علی میدونه چجوری:دی!

به سختی!

همین دیگه!سایت باز شده من زود به زود پست میدم!خوش باشین!

بای!






نظرات 3 + ارسال نظر
مریم چهارشنبه 15 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:19 ب.ظ http://alone-silence.persianblog.ir/

صبح سایتو داشتم الان دیگه نیست
اون همه تاپیک پرید
حیف واقعا !
اما تاپیک موزیک ویدئو تر تمیز تر میشه
ممنون از تو

آره،یک مشکل کوچیکه که حل میشه به زودی!
امم...عیبی نداره دوباره از نو راه میندازیمش...
آره!میخواین اینی که الان زدم رو هم بعد چندماه پاک کنید که تر تمیزتر بشه دیگه خیلی!
خواهش،وظیفست

احسان پنج‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:31 ب.ظ http://dadadudu.blogfa.com

امین اکثر مواقع یه طوری پست می دی که من نمی دونم چه نظری باید بدم! آخه پستت به هم پیوسته نیست!
در هر صورت تبریک می گم.

روحی پنج‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:44 ب.ظ http://lovebist.persianblog.ir/

فکر کنم قراره گند بزنی به دانشگاه!
تو معروف میشی امین
مطمئنم

راستی آخجووون سایت وا شده :دی
انقده دلم واسش تنگ شده بود
واسه سایت، تو، سیناااااااااا

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد