Diary Of A Mad Man

یه گرگ درون من زندگی میکنه...

Diary Of A Mad Man

یه گرگ درون من زندگی میکنه...

Dear Doctor

آقا یعنی تو روح هر چی دکتره!

بگذریم!

سلام!

خوبین؟

خوب،مشروح اخبار!

-یچیزی دارم مینویسم خودم خوشم اومده!(عجیبه واقعا!)فقط بلد نیستم لید بنویسم،یعنی مینویسم به نظرم بد نیست اما خیلی گلابی میشه...کلین هاش کشته منو!شانسی شانسی داره خوب از آب درمیاد!عجبیه...!

-جدیدا دارم کلی از موسیقی مورد علاقه ام لذت میبرم،خیلی بند جدید شناختم(البته بعضیهاشون رو هم قبلا میشناختم،زیاد نرفته بودم تو بحرشون) که واقعا شاهکارن،مثلا اینا:

Agalloch-Amorphis-Blind Guardian-Eluveitie-Firewind-Helloween-James LaBrie-Kamelot-The Vision Bleak-Queen

البته Queen رو YaSaman معرفی کرد تشکر میکنم، Firewind و Amorphis و The Vision Bleak رو هم علی خودمون!ازش تشکر میکنم اسیدی!!!

هیچی دیگه همین!

بعد از 6 ماه بی عینکی دیگه هفته پیش تصمیم گرفتم از نوع کبراش که برم دوباره عینکم رو بگیرم،قرار بود دیروز آماده بشه،که نشد امروز هم خودم نرفتم فردا ولی دیگه میرم خودمو راحت میکنم!(فکر کن فردا هم حاظر نشده باشه!یعنی یارو رو نصف میکنم از وسط!

هوس کله پاچه کردم وحشتناک!یعنی من تا آخراین هفته کلبچ نخورم هیچیم درست نیست در این حد!!!

بچه ام هم که خرابه داره روانیم میکنه...!بابا پیام بیا سایتو ریدیف کن دیگه...کشتی مارو!سایت خرابه حال هیچی رو ندارم،بلاگ آپ کردن سیخی چنده!!!

برید کملوت گوش بدید که خربزه آبه و خیلی خوبه و اینا،نخواستید ویژن بلیک یا نخواستید اولویته(اینو چجوری تلفظ میکنن؟کسی میدونه؟؟؟)همینا!

خدافظ!

بعدش نوشتم:

بروبچ!

Merry Xmass

Happy New Year




نظرات 8 + ارسال نظر
Ya samaN سه‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:50 ق.ظ

سلام..
خوشحالم تب کوئین رو بهت منتقل کردم! قابلی نداشت..!
فوق العادست.. اما خطرناکه! منو بیچاره کرده!

Good Luck! :)

سلام
ممنون!
واقعا!حساب کن میکس بشه با چندتا بند دیگه!!!
شما هم!

cfc سه‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:27 ب.ظ

امین وژمن احساس میکنم وضعیتت اضطراری باشه. برای اینکه خطر جدی تر نشه پیشنهاد میدم بری تو فروم لیدی گاگا یا همون جاستین چی چی بود که اوزی حسابشو گذاشت کف دستش. اره .. بری اونجا فعالیت کتی ..

شدیدا!
خدا زیاد کنه مگه اینا هم فنکلاب دارن؟
دستشون درد نکنه!

ئثفشم اشئئثق سه‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:39 ب.ظ

امین اینا چه مزخرفاتیه جون مادرت؟! این kamelot رو من نزدیک 10 تا آهنگ ازش گوش کردم رسما داشتم بالا میاوردم!این از این!حالا helloween . agalloch هم ای بد نیستن.بیخیال!
queen رو با کی میخوای میکس کنی؟!چطور به خودت اجازه میدی؟کافر غدار!گلابی!

هان؟
وکاله خیلی هم خوبه!من نمیدونم تو کجاشو دیدی؟؟؟
نه بیا بگو بدن!مرتیکه آلبوم آخر Helloween ته آلبومه همه ریتینگهاش بالای 8 ه!
با هر کی دلم بخواد!کوئینه دیگه باخ که نیست!
باقالی!

احسان سه‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:30 ب.ظ http://dadadudu.blogfa.com

هااااا کلّ اینایی که الا وگفتی ایییییی یعنی چه!
جدی عیکنی شدی امین؟!
نمی تونم تصور کنم چه شکلی می شی! ولی فک نکنم بهت بیاد...

نمدونم واللا!
بودم!
یه شکلی میشم!
تو هم از این اسمایل ها!!!

Ellin چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:15 ب.ظ




^این شکلی میشه!
×مس شما هم مری باشه
فقط اومدم قیافت با عینکو نشون بدم برم!
VS.
.
.
.
K.O.!
Faati Khafan Wins!

:دی!
Fatality نمیزنی؟

M . K چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:45 ب.ظ

مختت تعطیله ... جو الکی گرفتی ... خوب می شی زیاد ناراحت نکن خودتو ...

کلاب که فکر کنم داره به سرنوشت eva.ir دچار می شه ... چون اگه دست پیام باشه تا یک سال دیگه هم نمی یاد درستش کنه

کریسمس مبارک

اطلاعات قبلی نده!یچیز جدید رو کن!
بله بله!
باد!

مریم چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:22 ب.ظ http://alone-silence.persianblog.ir/

Agalloch عالیه به نظرم!
یاسی خودشو کشت تا منو کوئینی کنه ! اثر نداره که
دوباره عینکی شدنت مبارک
میدونی هوس چی کردم من؟ نیمرو عسلی
کی از من نظر خواست واالا...

نه دیگه اینقدرا هم عالی نیست هندونه زیر بقلش نزارین!
همون!کوئینی شو!یعنی هلت داد بخوری به کوئین کوئینی بشی بعد تو جاخالی دادی؟عجب سریعی!آفرینگ!
دین دینگ دیدینگ!
خب نیمرو که کاری نداره ولی کلبچ خیلی وقت میگیره!همینطور هزینه!(هدفمندی یارانه ها!)
معزلی شده!

روحی چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:37 ب.ظ http://lovebist.persianblog.ir/

مرسی که به خرابه ی رفیقت پامیذاری...

منظورت همون پنت هاوسه ست دیگه؟
مایه دارن بچه ها...پنتهاوسشون خرابه حساب میشه...
ببینم نکنه قصری چیزی داری؟بعید نیست!
یک خرابه تا وقتی خرابست که باور داشته باشی خرابه...حالا این باور هر چیزی میتونه باشه از حق تا توهم!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد