Diary Of A Mad Man

یه گرگ درون من زندگی میکنه...

Diary Of A Mad Man

یه گرگ درون من زندگی میکنه...

FC

سلام

یکم ناراحتم جدی نگیرید...

خوب،اول اینکه من هم بعد از مدتها به جمع کاربران غیر Dial Up پیوستم بالاخره!

همین!

با بعضیا هم آشتی کردم!آخه بعضیا اعتراف کردن که اشتب کردن!

دکتر لعنتی!

بلاگ Youthanasia راه اندازی شد...

دلم تنگ شده بود واسه اینجا...اما بیشتر از همه دلم واسه فن کلاب تنگ شده...خیلی دوسش دارم مثل بچه ام میمونه یجورایی خصوصا اون بخش Rock 'n Metal و از همه مهم تر تاپیک موزیک ویدئو...

این آخریا به این موضوع پی برده بودم که من از همه پرت ترم!حتی از نریمان آوریل!یکم سعی کردم خودم رو بکشونم سمت بقیه اما الان دقیقا برعکس شدم...مثل اینکه دور باشم بهتره!سرمون تو کار خودمون باشه راحت تر و محترم تریم!

میشم عین قبل!برای خود فنکلاب میام تو فنکلاب!اون خیلی با ارزش تره!نمیدونم اینجوری بودید یا نه،خیلی از ماها وقتی عضو جدید بودیم،وقتی آن میشدیم اصلا یه ذوقی میکردیم که نگو!اما بعدش کم کم اون حس کم میشه و شاید هم نیست و نابود!اما واسه من هنوز هست،هنوز عشق این رو دارم که تاپیک بزنم و اون زیر اسم تاپیک بنویسه:Brutalhellblazer...بهم یه احساس خوب میده...

هنوز عشق اینرو دارم که برم تو تاپیکهای قدیمی 6ماه پیش و دوباره بحثها رو بخونم،تو تاپیک موزیک ویدئو پست بدم...میدونی،به خودم خیلی حاال میده..جدا از اینکه بحث دوستی و اینا باشه...

زنده باد فنکلاب!!برای همیشه!

-----------------------------------------------------

بعدش:

Sometime Try To Suffer Yourself Produces Less Pain Than Trying to Suffer Another Guy

همیشه همه چیز اونجوری که پیش نمیره که انتظارش رو داریم...

همین

ممنون

فعلا!







نظرات 3 + ارسال نظر
KHODAM سه‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 03:51 ب.ظ

خدا رو شکر که تو دست از سر کچل این کافی نت های کرج برداشتی...
یادته 2-3 با از کافی نت پرتمون کردن بیرون...؟عجب دورانی بود...!:دی
بابا پسر تو عجب رویی داری...منم اشتب داشتم ولی نه اینجوری...!

مو داشتا!
آره چه حالی داد!یارو با بیل اونجا وایمیسساد!یادته از دوربین جاخالی میدادیم؟
آره یاد جوانی بخیر!
زیر هم دارم!پس چیجوری؟

احسان سه‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:59 ب.ظ http://dadadudu.blogfa.com

سلام پسر! من بهت سر می زنما! چند روز دیگه اس ام اس ندی بی معرفت و ایناها!
دلم برات تنگ شده...

روحی پنج‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:01 ب.ظ http://lovebist.persianblog.ir/

منم فندونیمو میخوااااااااااااااااام :((

فنکلابمون!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد