Diary Of A Mad Man

یه گرگ درون من زندگی میکنه...

Diary Of A Mad Man

یه گرگ درون من زندگی میکنه...

پستی از جنس زر مفت!

یه زری بزنیم:


اینایی که منبع نداره زرهای مفت خودمه تقریبا!!


درد من تنهایی نیست

بلکه مرگ ملتی است که:

گدایی را قناعت

بی عرضگی را صبر

و با تبسمی بر لب این حماقت ها را حکمت خداوند میداند(گاندی)


زر مفت تنها چیز مفتی است که جیبتان را خالی میکند!


ماموران راهنمایی رانندگی که هیچ!گاهی دوستان دیگر هم موقع دستگیریتان به شما میگویند:

از خوردن و آشامیدن بپرهیزید...البته از نوع شکریش!


پالون بعضی خرها خیلی خوبه!البته مشکلش اینه که خرهای پالون خوب،نمیزارن راحت سوارشون بشی!


برادرا و خواهران گرامی وطن پرست توجه فرمایید:

دقت کردین؟یکی از خیابونهامون به نام یک تروریست به اسم خالداسلامبولی نامگذاری شده(کف قشنگه رو!)

بعد خیابان کورش و داریوش و شاه عباس صفوی و اینا نداریم!

بابا سدحسن حق داره بهمون بگه عرب!راست میگه بچه مردم!


من تونستم در کمال شگفتی!!! کل رساله های توضیح المسائل رو خلاصه کنم در این جمله که:

اگه طوری باشد که خوشتان بیاید حرام است!


فیلطرینق کم آورد!میدونی کجا؟

پشت در توالت عمومی ها!


میدونی چرا زبان ما ها پارسی هستیم ولی کتابهامون ادبیات فارسی؟

چون عربها "پ"ندارن!


20:30 میگوید:

انجمن طرفداران ایرانی متالیکا به خاطر اهانت به شرع مقدس اسلام توسط یکی از کاربرهایش به حادثه ی طبس دچار شد!طوفان شن اومد آرین موند اون لا!


هر سال بچه ها با چاپ اسکناس های گنده تر خوشحال میشن!چون عیدی ها افزایش میابد!

بدبختا نمیدونن باباهاشون چی رو جقدر میفروشن که این اسکناسا گیرشون میاد!آخی!


بی سوادان قرن 21 کسانی نیستند که نمی توانند بخوانند و بنویسند.
بلکه کسانی هستند که نمی توانند آموخته های کهنه را دور بریزند ودوباره بیاموزند.(الوین تافلر)

میدونی چرا خدا دیگه مثل قدیم عذاب نازل نمیکنه و دخالت نمیکنه تو کار بشر؟

تو کفه اینه که واقعا عجب موجوداتی خلق کردم!عجب واقعا!


دستمان یک عمرست روی F1 مانده!کیبرد خرابه؟

نه،انگار هنوز اجرایمان نکرده اند!


طرف سوت هم بلند نیست بزنه میاد حرف از موسیقی میزنه،آی میسوزه آدما!!!


لطفا زر مفت نزنید!وقتی رفیقمان در یک شهر 7.5 میلیون نفری زندگی میکند و دانشجوست اما فکر اینست که خطش کد 1است یا 6یا همون ایرانول خودمون،اصلا گور بابای آزادی!قبر پدر آزادی!کله پدر آزادی!خوردن و آشامیدن ممنوع!!(بازم از نوع شکریش!!)


آدمهای کوچک اصلا اجرا نمیشوند!آدمهای معمولی اجرا میشوند و بعداز مدتی هم X میخورند،شاید هم Alt+F4،آدمهای بزرگ کلا Minimize متولد میشن!


گاهی اوقات هیچ کاری نکردن از همه کارها سخت تره!


عقل که نباشد؟جان در عذاب است؟نه خیر!عقل که باشد جان در عذاب است!


همین محرم و صفر است که... آقا غلط کردم فقط به بچه های بالا زنگ نزن!


بوبوسی مون نویز داره نمیدونم چرا!یحتمل کوک اینا رفتن پیش سران فتنه براشون موسیقی زنده اجرا کنن با سازهای محلی!


اینروزها همه فارسی وان(البته از نوع حمومش!)نگاه میکنن،شما چطوری؟خوبی؟خوش میگذره؟


همین دیگه!زر زدیم واقعا بعد اینهمه مدت!فعلا!

هر چقدر بخواید میتونید به اینپست فحش بدید!






نظرات 2 + ارسال نظر
ُSarA سه‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 03:05 ب.ظ http://wiselycrap.persianblog.ir/

همیشه از زرهای مفت خوشم اومده ...
هر چی بگم تف سر بالاست !
چندتا زر مفتم من اضافه کنم ..
اینجا یه خیابون داشتیم به اسم ایرج میرزا بعد اینهمه سال فهمیدن که ایرج میرزا خیلی بی تربیت بوده واه واه چه شعرایی گفته !
اسم خیابونش رو عوض کردن گذاشتن جلال آل احمد!
----
یه آخوندی در جواب سوالی که ازش پرسیده بودند چرا زنها باید چادر سیاه بپوشند ؟! مگر سیاه مکروه نیست ؟!
گفت : رنگ سفید به نشانه ی " آری" است و رنگ سیاه نشانه ی "خیر" است.
وقتی شما سیاه میپوشید به تمام افکار منفی که دوروبرتان است جواب منفی میدهید و هرکس بخواهد نزدیکتان شود رنگ سیاه باعث میشود به سمت شما نیاید ! ولی رنگ سفید یعنی من به تمام پپیشنهادات منفی جواب مثبت میدهم!

آره!این شد!کلا این زر مفت خیلی وقتها جواب میده!
میچسبه به سقف!
اولی که جالب بود!
------
عجب ملای متفکر و هوشمندی!کفم برید!
توضیح فوق العاده ای داده واقعا!!!
ممنون!

احسان سه‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:49 ب.ظ http://dadadudu.blogfa.com

فعلاً مغزم کار نمی کنه امین... یخ زده. ایشالا بعداً اساسی در خدمت هم (من بیشتر) خواهیم بود!
فعلاً!

خدا کنه من که از خدامه!

بیا اینم سیگاری شد!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد