Diary Of A Mad Man

یه گرگ درون من زندگی میکنه...

Diary Of A Mad Man

یه گرگ درون من زندگی میکنه...

New Skin

قالب جدید

چطوره؟


پ.ن 1:تصمیم گرفتم حالا که پوست انداخت بلاگم،یکم شفاف سازی کنم هدفم از بلاگ نویسی رو،خصوصا این بلاگ،حالا Killing Road یا Youthanasia که موضوعشون متفاوته،Killing Road رو میخوام اختصاص بدم به فرآیند نوازنده شدن خودم و کسانی که حالا در آینده به عنوان هم تیمی خواهم شناخت،Youthanasia رو هم میخوام بزارم برای غر غر هام!مسائلی که تو جامعه میبینم روم تاثیر میزاره رو اونجا میگم...به زودی زودراه میوفتن...

و اما اینجا،اینجا دفترچه ی خاطرات منه،دیدی اکثرا دفترچه ی خاطراتشون رو مخفی نگه میدارن،ولی من اینجوری نیستم،میزارم جلوی دست تا بقیه هم ببینن من چجوری فکر میکنم و چجوری لذت میبرم و چجوری میگذرونم وقتم رو...

شاید این یه اشکال بزرگ باشه،چون من واقعیت رو هیچوقت مخفی نمیکنم و مسلما واقعیت بعضی اوقات تلخه،چه برای خودم چه اطرافیان...اما این منم،تا حدودی هم میتونم تغییر کنم البته اگه منطقی باشه!

داشتم با رضا 33 عزیز(که خیلی کمکم کرد تو این قالب جدید،ممنون)صحبت میکردم که رضا یه معذرت خواهی کوچیک کرد راجع به این مسئله ی لینک و اینجور چیزا که آره،من نمیتونم لینکت کنم به فلان و فلان دلیل...خودش میدونه جوابشو چی دادم،همینی که این بالا گفتم،اینجا اسمش روشه:Diary Of a Mad Man اگه من،مد من باشم،اینجا دایری منه و میشه دفترچه ی روزانه ام!شما دفترچه ی روزانتون رو لینک میکنید؟نمیدونم واللا!

گفتم یوقت خدای نکرده کسی خاطرش رنجیده نباشه از این چیزا...اینهایی هم که الان تو لینک باکسم هستن،نه به دلیل دوستیم باهاشون،فقط چون افکارشون به افکارم نزدیکه اینجان،اونهایی که از اون اولا میومدن اینجا یادشون هست که من Koralin رو لینک کرده بودم چون از افکارش و نوشته هاش خوشم میومد،اما الان دیگه اونجوری کمتر مینویسه و من حذفش کردم!شاید پس فردا چون نرگس هم بلاگشو نمیرسه آپ کنه حذفش کنم!واللا!

این یک موضوع!که بازم معذرت میخوام و میگم ممنون...

پ.ن 2:روح الله فقط واسه تو دارم مینویسم،الان که یکم فکر میکنم میفههم که اینجور اتفاقها طبیعیه،بالاخره محیط زندگی هرکسی با یکی دیگه فرق داره،یکی میشه طالبان!اون یکی میشه Satanist !جفتمون هم تعصب داریم،تو روی دینت که یه عمر همراهت بوده،منم روی مغزم که یک عمر همراهم بوده،تو چیزی رو خارج از دینت نمیپذیری،من چیزی رو خارج از مغزم نمیپذیرم...فکر میکنم اینجور اختلافها طبیعیه!همونطوری که ضعیف شدن متالیکا طبیعیه!(چه ربطی داشت آخه!)

اما اگه هر کدوممون یکم به طرف هم خم بشیم دستمون به همدیگه میرسه..همین!نمیدونم شناختی منو یا نه،اما بیا اینبار این حرف منو روش حساب باز کن:طاقت ندارم ببینم کسی از دستم ناراحته...

راحت باش

موفق باشی!

تشکر میکنم از همه دوستانی که اینجا رو خوندن تو این 8-9 ماه و اونهایی که برام مهمن و براشون مهمم،که با ناراحتیم ناراحت شدن و با خوشحالیم خوشحال..دم همتون گرم!


فعلا!

با یک پست مشتی میبینمتون سری بعدی!






نظرات 7 + ارسال نظر
cfc یکشنبه 21 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:48 ب.ظ

بابا عجب تحویل گرفتی ما رو
تبریک برای پوست اندازیت .. این یکی خیلی خوش خط و خاله انصافا ...
اما این شتر مرغه هنوز هم هست .. تا خود hell باهات هست جون خودم .. خیلی هم بانمکه



شما سرور!
ممنون،آره خوشگل شده،هر چند روز یکبار بکگراندش رو عوض میکنم
آره لامصب!خوبیش اینه که زو د میرسم اونجا
Cause I'm On a Highway To Hell
!!
شبیه یکی از معلمامونه!

Ellin یکشنبه 21 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 03:16 ب.ظ

تا تو هستی شتر مرغه نمیره رضا!
قالب جدید واقعا قشنگه، دست همه دست اندر کاران درد نکنه بحث سیگنچر میشه!
پست بعدی احتمالا بدجور خواندنی خواهد بود، نکنه چیزیه در حد کانیبالوس کورپسوس؟

من می گم کوباییش خوبه!

واقعا معزلی شده!
بچه های بالا،بچه های پایین،بچه های وسط؟نمیخوای تشکر کنی؟
آره همون مایه ها!
زدی تو کار دخانیات ها!

روحی یکشنبه 21 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 05:07 ب.ظ http://lovebist.persianblog.ir/

اول یه چی بگم بخندی! یه ربع داشتم دنبال نظرات این پست میگشتم =))
خب! قالبت خیلی کلاسیک و سنگینه. عین افکار خودت. خیلی خوب شده.
خب! چی میگفتی تو؟ آقا من حرفتو قبول دارم. اما اینکه یکی که با افکار من مخالفه بیاد بهم توهین کنه به نظرت جالب میاد؟ لا اقل حرمت رفاقتمونو نگه میداشت! من حرفم اینه.
بعدشم خیلی دوست دارم نظرتو راجع به شخصیت حسین بن علی (ع) و واقعه ی کربلا بدونم. یه حرفای سربسته زدی تو بلاگم. بیا بشکاف بینم.
گرچه خیلی دوست دارم حضوری بحث کنیم.
در آخر اینو بگیر بذار رو لپات (بووووووووووس)

تو نگی هم میدونم!
افکارم آهنیه؟آخرش هم سیاهه!
اینو باید دقیقا بعدا توضیح بدی واسم،بحث میکنیم حتما!
باشه،درخدمتم مثل همیشه!
من بشکاف نیستم،نهایتا قیچی یا انگشتدانه!
روحی جون من از این کارا نکن ما مجردیم ملت ذهنشون خرابه!پس فردا میخوایم زن بگیریم حرف درمیارن واسمون!

SarA یکشنبه 21 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:16 ب.ظ http://wiselycrap.persianblog.ir/

هااا چه شیک شدی !
همچین تپل متاله با یه کم ته دیگ فلز !
قبول نیس من شتر مرغ نمیبینم زدی خفش کردی ؟!

ممنون!خوشگل موشگلش کردم دیگه!
متاله واقعا!!!یاد اون ساز مشکیه جیمز میندازه منو این Diamond Plate ها!عجب سازیه واقعا...
ببین شتر مرغ خیلی کمه باید چندبار ریفرش کنی حالا یبار شانست باشه زیارتش کنی!
همینگ!

cfc یکشنبه 21 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:39 ب.ظ

امین زدی تو خط Ac/Dc ? مطمئن باش بهتر از C.C هستن
کوچبکترین حسنشون نسبت به C.C هم اینه که بد قدم نیستن و فروم به باد نمیدن

راستی الهه چقدر بزرگ شدی دخترم .. یه چند وقتی نبودی .. به نظرم میرسه یهو قد کشیدی ..
مواظب رفقای ناباب هم باش

آره واللا!اون که بعله!
دقیقا همین تو ذهنم بود!نابود کرد کلا!
این باب کلا چیز خطرناکیه..چه ناش چه بیناش

احسان سه‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:39 ب.ظ http://dadadudu.blogfa.com

چی بگم؟ جز اینکه باید بگم قالبت قشنگ تر شده...

چیزی لازم نیست بگی،تو که عین منی دیگه میدونم!

احسان سه‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:40 ب.ظ http://dadadudu.blogfa.com

راستی حالا دیگه واسه من پست رمزدار می ذاری نه؟!!! !!؟!؟!؟!؟!؟!!؟!!؟!؟!!؟!؟!؟!؟!!!

چیکار کنم احسان جان میترسم مثل سگ!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد