Diary Of A Mad Man

یه گرگ درون من زندگی میکنه...

Diary Of A Mad Man

یه گرگ درون من زندگی میکنه...

بیرثدی!

خوب خوب!

وای امروز خیلی خوب بود!

مثل چی خندیدیم!!!!راستش امروز با چندی از بچه ها قرار بود بریم حال کنیم،صبح زنگیدم به ایمان دیدم خوابه،گفتم دیگه بچه مردم رو بیدار نکنم!رفتیم و اول مهدی و بعدش هم سینا(M)و امیر و سینا Hate.Spark بهمون اضافه شدن،بعدشم که ایمان تشریف فرما شد کلی چرت و پرت گفتیم و خندیدیم و خیلی حال داد در کل!

دم همتون گرم واقعا...

راستی،امروز تولدم بود مثلا! 19ساله شدیم رفت...

خودم هم نفهمیدم چجوری 19 تا 365 روز رو تموم کردم،وقتی نگاه میکنم به این 19 سال،از بعضی جاهاش واقعا لذت میبرم...یجور احساس غرور،بعضی جاهاش هم اینقدر افتضاحه که...

بیخیالش!

فعلا!

نظرات 4 + ارسال نظر
احسان شنبه 10 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:23 ب.ظ http://dadadudu.blogfa.com

تولدت مبارک ای مرد! ای باقلوا!
تهنا تهنا می ری خوش می گذرونی دیگه نه؟!
بیا بقلم!

چاککریم!
نبودی خو!
یان!

!!! شنبه 10 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:58 ب.ظ

سلام خوبید ؟؟؟
تولدتون مبارک ۱۰۰۰ تا !!!
پس حسابی خوش گذروندیدا !!!
راستی این " بیرثدی " یعنی چی ؟؟؟

سلام خوبم خوبید؟
:دی!
آره دیگه واقعا!
به زبان اجنبی ها همون birtthday هستش!

HATE سه‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 05:49 ب.ظ http://megaslip.persianblog.ir/

ولدت مبارک پسر جان
واقعا خوش گذشت اونروز

ولدم مبارک؟
ولدت مبارک!
آره خیلی خندیدیم!

مرجان سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:07 ق.ظ http://www.mypredestination.blogfa.com

تولدتون مبارک.امیدوارم n تا از این 19 سال ها بگذرونی و همشو خوشحال باشی
موفق باشی.

ببین کیا اومدن اینجا!!میگفتین یه گوسپندی چیزی قربونی میکردیم!
ممنون
بازم ممنون!
شما هم همینطور

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد