Diary Of A Mad Man

یه گرگ درون من زندگی میکنه...

Diary Of A Mad Man

یه گرگ درون من زندگی میکنه...

روزهای خوب با دید خوب

!

سلام،خیلی وقت بود آپ نکرده بودم!ببخشید!

راستش یه مساله ای رو میبایست با خودم حل میکردم که حل شد خدا رو شکر و منتظر بودم ببینم توهم حل شدن دارم یا نه واقعا از پسش براومدم که معلوم شد واقعا ردش کردم...

کرج-مهندسی فیزیک حالت جامد

خوبه کرج افتادم و از خانواده و دوستان گرام دور نمیشم

و اینکه...

فروم رو دارم یه حالی بهش میدم،خیلی دوست دارم توش فعالیت مفید داشته باشم واقعا جای خوبیه و دوسش دارم...

گوشیم فرمت شد 8گیگ آهنگ پرید!البته رو هاردم اکثرش رو دارم ولی خوب کی حال داره دوباره بریزه...

موضوع بعدی:

آقا این مشوگا عجب چیزیه!!!!یعنی کف کردم واقعا کارشون درسته،ترش متالن،اونم ترش متال واقعی یعنی مخت میترکه!

به این نتیجه رسیدم که چقدر زندگی میتونه از دیدگاه من شیرین باشه و همزمان با یک دید دیگه چقدر تلخ،دارم یاد میگیرم خودم رو کنترل کنم،احساس خوبی دارم و فکر میکنم موفق میشم که اگه بشم دس دس!

ساعت 10 شب داشتم تو خیابون راه میرفتم،هد ست خریدم در حد تیم ملی،صداش جر میده گوشو،Dead Eyes See No Future رو گذاشتم،یه ریف هدخور داره مادر بگرید،دیدم هیچکس تو خیابون نیست شروع کردم هد زدن،هد خرکی!یکی دوبار گوشش دادم و هدیدم باهاش یهو دیدم یکی داره میزنه سرشونم؛برگشتم دیدم اوه اوه!یک عدد دوست بسیجی،از اون کلفتاش!!!یخه رو بسته بود ریش و میش و اینا،گفت قرص خوردی؟منم در حالت هنگ!!!هد ستو در آوردم گفتم نه بابا،قرص چیه!گفت پس چرا اونجوری میکردی؟گفتم من خیلی از آهنگ لذت میبرم،یکم به دلم افتاد طرف بچه بدی نیست!!بعدش گفت موفق باشی رفت،منم به هدبنگیدن ادامه دادم

خلاصه اینکه اگه از اون گیراش بود قشنگ کراواتم میکرد،به خیر گذشت!

شانس آوردم دیگه!

برای تفنن هم که شده!یک عدد عکس:

مثلا میخوای پز بدی بگی ما پیتزا خوردیم؟اون افقانیه کیه اون وسط؟این آقای هاپو چیکار میکنن الان؟

آخه باباجون تو چیکار داری که مردم خونه دارن یا ندارن یا زن مردم چیکار میکنه!برو بشین آلبومت رو رکورد بگیر ریلیزش کن مردیم از بس دموهای مال عهد شاه وزوزک رو گوش دادیم حوصلمون سر رفت،پکیدیم!ولی موهاش داره بلند میشه:دی وزنش رو هم حفظ کرده!!!

اون بن داره خودشو میزنه به در و دیوار فن جمع کنه واسه گروهش بعد تو میای میشینی پیتزا تناول میکنی؟بابا تو دیگه آخر بیخیالی!

اتفاقات جالبی این دور و ور در حال رخ دادن هستن،نمیدونم چرا ولی انگار همه اعصابشون خورده،خودشون میدونن با کی هستم،فقط میخوام بهشون بگم بیخیال،کاری به دیگران نداشته باشین و سعی کنین خودتون باشین،بقیه به درک!

همین

فعلا به  امر کپی پیست کردن میپردازم!!!

راجع به پست قبلیم که پاک شد هم نمیخوام چیزی بشنوم،اگه خیلی براتون مهمه چی بود بهم بگید براتون پستش کنم...

ممنون از همتون!(چند وقته دارم به این فکر میکنم چقدر دوستای خوبی دارم خدا رو شکر!البته به استثنای تو)

نظرات 4 + ارسال نظر
مریم شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:32 ب.ظ http://www.sokoot-tanhai.blogfa.com

من نمیدونم چرا میام اینجا شاد میشم
یعنی خیلیه ها گیر نبود یارو نمیدونم حالا تا چه حد هد بنگ میزنید من که دخترم حد که بزنم باید دو روز تو جام بخوابم از شدتش به خاطر همین احساس کردم که خیلی خونسرد برخورد کرده با این قضیه بعید بود خب !
کلا من کمی خشنم اینجوریم و نگاه نکنید
ای جانم من این عکس و ندیده بودمش خیلی چسبییییییییییییید مرسی
موهاش هم تو حلقم
شاااااااااااد باشییییییییییین همیشههههههه

به خاطر اینکه 4روز پیش نیومدی وگرنه شاد نمیشدی
هر چند واقعا خودم رو تحسین میکنم به خاطر همین!
تا حد بسیار زیادی،تقریبا خرهدبنگ،واقعا هنوز خدا را چاکرم!
خشن؟عادت دارم
ممنون

احسان شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:57 ب.ظ http://dadadudu.blogfa.com

مبارکه! گوشی هم مبارکه! حالا می فهمی من چی می گفتم...
دیدگاه خیلی مهمه! ما هم دوس داریم تو موفق باشی همیشه...
ایول به برادر بسیجی روشن فکر! دمش گرما!
ای جانم! ایمییییی عاشق همین کاراشم یعنی! [گلب!]
مشنگ ها...!

ممنون،واقعا صداش خیلی زیاده!!
ما چاکر شمایم!
یعنی واقعا احتمال اعدامم هم وجود داشت،شانس آوردم گوشیم فرمت شده بود وگرنه به واسطه ی Cult ه Slayer سرم بالای دار بود،آره خداییش!
پیتزا میخورن!

HATE شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:54 ب.ظ http://megaslip.persianblog.ir

جنبه اهنگ گوش دادن نداری دیگه منم از این خاطرات زیاد دارم،یه بار تو اتوبوس بودم توال خودم بودم داشتم اهنگ گوش میکردم یهو دیدم همه منو دارن نگاه میکنن به خورم اومدم میدم دارم میخونم
ولی من اگه بودم میگرفتم میبردمت به قیافت میخوره عملی باشی

تو که دیگه آخرشی!!!
عملی؟
من مرد عملم!البته بودم ترک کردم!

Ellin یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:26 ق.ظ


وا میسسه واسه من هی عکس می فرسته!
کی رومی کنی آلبومتو؟ نشین پیتزا نخور...
اصلا بشین پیتزا بخور! جای منم بخور...!
ببخشید امین دلم یه کوچکولویی خین بود، بخش نظراتت مشتغلید! (چی می گم من؟)
تو هم کم از من نداری ای فن(کوئل)!
این بسیگی ها آدمای خوبین، کاری ندارن، فقط ببینن غیر نوحه گوش میدی سی دی رو می شکنن بعد کتک می خورن!
فک کنم شبش می رن خونه گریه می کنن فرداش چقولی(chogholi) املاشو نمی دونم!
اینجا یوقی نیست وگر نه تهشو نون کشیده بودم!

فیلم دوربینش تموم نمیشه اینقدر عکس میگیره؟
پیتزا میخوره واس من
همون!
من کولر گازیم!
پس فرداش هم میان به جرم یچیزایی میگیرنت...میبرن اونجایی که بعضی از اقوام بدوی و اعراب اقدام به پرتاب نی کردن!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد