Diary Of A Mad Man

یه گرگ درون من زندگی میکنه...

Diary Of A Mad Man

یه گرگ درون من زندگی میکنه...

PURE SH!T THESE DAYS

سلام

دردسریه این آپ کردن!سخته واقعا!این روزا حوصله ندارم کلا!

به این فکر افتادم چندتا نصیحت که شنیدم از این و اون و واقعا روم تاثیر گذاشته رو بنویسم اینجا:


-هیچ وقت،هیچ چیز کاملا درست نیست


-یک رو نباش،اما دورو هم نباش


-هیچ کس شایسته ی اعتماد تو نیست،مگر آنکه شایسته ی اعتمادش باشی


-(اینو واقعا قبول دارم)هر احساسی دو طرفه است،هر حسی که نسبت به کسی داری،اون هم همون حس رو نسبت به تو داره


-مردها ساخته شدند تا گذشت کنند و به یاد نیاورند


-گریه ی یک زن،درد آورست،اما گریه ی مرد،ترسناک


-نبین که میگوید،ببین چه میگوید


-انسان مثل آب میمونه،هرچقدر عمیقتر باشه،آرومتره


-آرامش و آرام بودن خیلی فرق میکنن


همین دیگه...ته دلم گیر کرده بود!


دیگه همه دارن از اینا میزارن کار از مد گذشته!

پ.ن1:هر چی تو بگی!فقط بگو!

پ.ن2:احسان،کوتاه بیا،بگذر،هیچی ارزشش رو نداره

پ.ن3:ن...

پ.ن4:شاید رفتم مسافرت دوباره،این سری با خانواده احتمالا!


همین،موفق باشید

فعلا!

نظرات 5 + ارسال نظر
HATE پنج‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:07 ب.ظ http://megaslip.persianblog.ir

باز هم تو دفترچه نوشته بودی اینارو؟!
نصیحت های بسیار خوبی بودند اینارو بنویس بزن رو در یخچال خونتون

نه واللا یادم مونده بود
زدم رو در توالت!

مهدی جمعه 5 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:27 ق.ظ http://www.sweetdeath2.persianbloge.ir

اوهوم !! خوبه!
کلا بعضی هاش برام قابل قبوله!
خوب باشی همیشه...

بعضی هاش؟
ممنون

فرهاد جمعه 5 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:44 ب.ظ

سلام امین جان خوبی؟
خیلی وقت بود ندیده بودمت پسر
خوب کاری کردی سر زدی بهم
بازم بیا
جملات زیبایی بود مخصوصا این:
-گریه ی یک زن،درد آورست،اما گریه ی مرد،ترسناک
اگه دوست داشتی بگو لینکت کنم
تا بعد

خوبم ممنون!
مگه االان دیدی؟
میام!
آره...
دوست که دارم!
تا بعد؟

احسان جمعه 5 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:06 ب.ظ http://dadadudu.blogfa.com

به به. همشون قشنگ بودن.ولی برای من سومی جالب بود. 5 و 6 هم خوب بود...
چشم! هرجی تو بگی...
پ.ن 3ت رو می تونم حدس بزنم!
زود برگرد که دلمان ابعادش کاهش می یابد!

چاکر سلیقت!
ما نوکر شمایم!
ای شیطون!دیگه تابلوئه خب...
برگشتیدم!
قربان دلت!

روحی شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:12 ق.ظ http://lovebist.persianblog.ir/

خدا قسمت کنه با هم بریم مسافرت. من و تو و علی و رضا و هرکی تو بگی
دلم واست تنگیده امییییییییییییین

خدا چیو قسمت کنه؟
مگه هندونست؟
چه الکی قسمت هم میکنه!
دلت وا شد؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد