Diary Of A Mad Man

یه گرگ درون من زندگی میکنه...

Diary Of A Mad Man

یه گرگ درون من زندگی میکنه...

از همه ور ۲

بزرگترا کوچیکترا!لیدیز اند جنتلمنگزج سلام!

رتبه؟6863 دیگه نپرسید خیلی ممنون!

خوب،برویم سراغ زندگیمان:

اول اینکه سلام،تبریک میگم به اونهایی که از رتبشون راضین،و ناراحت نباشید میگم به اونایی که از رتبشون ناراضین...به هر حال...زندگی اینه دیگه!

از کجا بگم....آهان! آمپ!

خبر خوب اینه که آمپ و افکت خریدم!دس دس!20 وات بیشتر نیست خوشتون نیاد!

عکسش:

زاقارته نه؟برنامه دارم براش!

قسط آوانس رو هم دادم،60تومنش مونده...

بعد...یه اتفاق بدی هم افتاد که کلی ناراحت بودیم ولی به خیر گذشت...

رتبه ها هم به شرح زیر است،من احمق 6863 کشوری،منطقه دو 1986 (داداش رتبمون هم مستره!)

لادن هم ترکوند آبروی مارو برد،شده 967 کشوری،منطقه دو 335...خوش به حالش...

امشب هم مهمونی داد رفتیم گوهردشتدوغ شیشه ای خوردیم دلتون بسوزه!یخ یخ بود!شام هم یه آشغالی درست کرد بهمون داد و فرستادمون خونمون...

خوب چیزای مهم:

اول اینکه تو این چند روز یه سری اتفاقات مزخرف برام افتاد و از دست یک مشت بیشعور کلی اعصابم خورد شد...چقدر مردم خرن آخه!نمگم اعصاب شما هم خورد میشه بدتر...

دوم:

خدا دیگه حالم داره به هم میخوره از هرچی نامردی...جدیدا فهمیدم مردونگی به این چیزا نیست:

1.سیبیل!

-----------------------------------------------------

2.هیکل!

----------------------------

نه،به اینه:

اینکه آدم واسه دشمنش هم دل بسوزونه خیلی مردونگی میخواد...خیلی...

آخه بعضیا خیلی کباده ی مردونگی میکشیدن،میگفتن تو هر جا میری،باید به ما بگی مگه چی میشه؟اما خودشون خونه بودن میگفتن تهرونیم،کجاش رو هم نمیگفتن،عرض میکردن مگه من هرجا میرم شماها باید بدونین؟ما هم باهاش بهم زدیم،حالا همچین رفتار میکنن انگار دشمن خونی بودیم از اول...یه ذره مردونگی هم خوب چیزیه...ثواب داره...

سوم:

عاشقی این نیست که بری زیر بارون داد بزنی دوست دارم،عاشقی این نیست که همش تو فکر بوسه و این چیزا باشی،عاشقی این نیست که خودتو از بالای پل واسش پرت کنی پایین،اینه:

اگه هستی،باش!اگه نیستی هم نباش!(این مورد رو زیاد دیدم این چندروزه...همه چی قدیمیش!)

اوه،راستی یادم رفت!یه دوست فوق العاده پیدا کردم...احسان!همین آوای کودکانه است!آقا این پسر کپی ژنتیکی ای چیزی از منه!یعنی مو نمیزنیما،البته میزنیم ولی کم....

خلاصه اینکه جیجر من بید!دارم بهش راک و متال درس میدم(اوهو،چه جلب!)ولی الان چند روزیه که من سرم شلوغه و نمیتونم باهاش حرف بزنمدلم براش تنگ شده!خیلی...

کلا دلم واسه خیلی ها تنگ شده،علی جاستیس خودمون هم داره میره شمال،آستارا...اینم یه ضد حال دیگه،دلم واسه الا هم تنگ شده،چند روزیه حرف نزدیم با هم بی خبرام ازش...امیر هم همینطور...

فردا رضا اینا میان خونمون!!!رضا سرباز رو میگما!شایدم نیان!

نکته ی بعدی:

برا خواهرم کامپیوتر خریدیم!ولی به من نمیدهچیکارش کنیم دیگه بچست....!ولی Call of Duty:Modern Warfare 2چقدر رو پی سی حال میده!بدبختیم دیگه...

چقدر مردم پررو شدن!!!!!!این دیگه از این اتفاقاتی بود که تا 2-3 روز من هنگ بودم!!!!کله ی ظهر ساعت 2 رفتم دنبال دوستم پدرام باهم بریم کافی نت یکم بدانلودیم،بهش گفتم 2بیا سر خیابون،گفت یکم دیر میرسم منم رفتم تو پارک ایران زمین روصندلی نشستم هدست و ولوم بالا،یهو دیدم یه یارو اومد نشست بقل دستم!یه مشت کتاب و اینا رو داد بهم گفت بگیر،(الان دقیقا شبیه علامت تعجب شده بودم!!)منم گرفتم دیگه،خم شد بند کفشش رو بست کتابا رو هم گرفت دوید رفت!!نه تشکری نه چیزی...فحش هم نداد!یعنی هنگ!!! موزیک گوش میدادم

در مورد آهنگایی که این روزا گوش میدم بگم یکم،فقط اینکه جدیدش میشه...آره Tornado of souls واسه 1990،قدیمیاش هم تا 1950'S جا داره...پسر واقعا قدیمیا شاهکارن!گروههایی مثل Riot-Angel Witch-Brocas Helm-Def Leppard و اینا رو خیلی گوش میدم...

حالی میده ها!

تولد جیمز هتفیلد رو هم به بچش و زنش تبریک میگم،امیدوارم یهو بزنه به سرش جو گیر بشه یه 23-24 سالی جوون بشه زن و بچه رو هم بندازه آشغالی دوباره جاستیس ضبط کنن!

ولی واقعا یکی از بهترین آهنگسازهای جهانه...کارش شدیدا درسته...صدام هم شبیهشه یکم!

یک شمبه هم با بروبکس مدرسه قراره بریم شمال،صفا صیتی،جاتون خالی هست...بفرما!

دلم گرفته،شاید ظاهرا شاد باشم(کلا موجود خجسته ای هستم!مسعود!)ولی حالم شدیدا گرفتست،اصلا شدم مثل معتادا،قاطی کردم...تکلیفم با خودم مشخصی نیست،فقط یکی رو میخوام به حرفهام گوش کنه،و زنده باشه...

میخوام گریه کنم،همینجوری الکنی...بیخودی...شایدم بیخودی نیست،بعضی اوقات مسائل توی ذهنت تلمبار میشن رو هم و نمیتونی بفهمی چه مرگته...چمیدونم شاید دارم میمیرم...


قسمتی دیگر از این Diary of a mad man به پایان رسید،به خدا میسپارمتون....

آخ راستی حواسم نیست

اینم هست هرکی حالشو داره برو بخونه بخنده یکم جیگرش حال بیاد:

http://www.rajanews.com/Detail.asp?id=55643

فعلا!

نظرات 10 + ارسال نظر
مهدی جمعه 15 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:25 ب.ظ http://sweetdeath2.persianblog.ir/

سلام...

مردی نبود فتاد دست پایی....
گر دست فتاده ایی بگیری مردیی..


عشق هایی که از سر رنگی بود.....
عشق نبود عاقبت ننگین بود....

( میخوای یه چندتا دیگه برات بخونم؟!؟!!)

شمال خوش بگذره...
جای مارو هم خالی کن...

سلام
میگم این غلام پیروانی هست،شما مهدیشونی؟
اگه اجازه بدن خوش میگذره،جا واسه خودمون نیست!

احسان جمعه 15 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:43 ب.ظ http://dadadudu.blogfa.com

سلام جیجل! پست قشنگی بود. هم بسیار آموزنده! هم خنده دار بعضی جاهاش. ولی قرار نشد دیگه از این حرفای آخری بزنیا! مگه من مُردم؟!

سلام خوشجیل موشجیل!گلب گلب شدی؟
کلا میکسه دیگه؟معجون دادم به خوردتون...
ها،نه!ولی نبودی که خو...

HATE جمعه 15 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:16 ب.ظ http://www.megaslip.persianblog.ir/

پست خوبی بود خیلی جاهاش یه جورایی حرفهای منم بود.
منم دلم برات تنگ شده عزیزم

میدونم...
تو؟بهت تبریک میگم...
تو هم گلب گلبی شدی؟زبونو!چشاشو...امیر این اسمایل آخریه شبیه خودته ها!

SarA شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:03 ب.ظ http://wiselycrap.persianblog.ir/

تبریک واسه رتبت حالا چی میخوای بخونی؟!
اون عکس اولم اسمش اسمال آقاس اسمشو نگی ناراحت میشه با سیبیلاش کرواتت میکنه...

معلوم نیه!
بهش میگن اسمال سیبیل...

سهیل..همکلاسی سه‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:15 ق.ظ http://01.sats98.com

رتبت خیلی خوب شده ..انتر

آره جون تو!
شنیدم سهراب گند زده!
چاکریم!

HATE سه‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:14 ق.ظ http://megaslip.persianblog.ir

راستی امین این امپرو از کجا پیدا کردی؟!
دایناسور دیگه چیه؟!
افکتتو چند گرفتی؟

مبارک باشه...

یجا بود دیگه!
خیلی عتیقست جونتو!دارم اسپیکر توشو با یه باند ژایونیر ۲۲۷۵ عوض میکنم اگه بشه صداش خیلی بهتر میشه...خیلی
با امپم شد ۱۹۰،فکر کنم 150 افکتم شد،صد تومن هم امپ،60 تومن هم تخفیف گرفتم!
چاکریم!!!!

Sara سه‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:48 ب.ظ http://www.my-zigorat.blogfa.com

سلام...!
.......
....ღ♥ღ
..ღ♥ღ
..ღღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ
...ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღღ
.......................ღ♥ღ
...........ღ♥ღ...ღ♥ღ
...........ღ♥ღ
...........ღ♥ღ.........ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ..ღ♥ღ.......ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ......ღ♥ღ.....ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ ......ღ♥ღ
...........ღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥........ღ♥ღ
....................................................ღ♥ღ
..........................@@..@@.............ღ♥ღ
..........................@@..@@.............ღ♥ღ
..............................@@................ღ♥ღ
..............................@@...............ღ♥ღ
................................................ღ♥ღ

بدو بیا تا تموم نشد...!!!javascript:void(0);

سلام
یا حضرت عباس این چیه!!!!!
نه واقعا چیه؟هیچی به ذهنم نمیرسه...

مهدی پنج‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:42 ب.ظ http://sweetdeath2.persianblog.ir/

ذهنت داغونه دیگه!
این یعنی آپم!!! :دی

السلام الیک یا حبیبی!
ذهنی داغانی!
خوب باش،به من چه اصلا!!!
:Theee

مهدی جمعه 22 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:13 ب.ظ http://sweetdeath2.persianblog.ir/

منظورم کامنت بالا بالایی بود!

شیدا پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:34 ق.ظ http://koralin.glogsky.com

عشقشون کشته همرو . جونا یاد بگیرین

من جوانان را به یاد گرفتن توصیه میکنم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد