Diary Of A Mad Man

یه گرگ درون من زندگی میکنه...

Diary Of A Mad Man

یه گرگ درون من زندگی میکنه...

خاک بر سر این ملت!

امروز خیلی بارون اومد،منم از این عشقستاش نیستم برم زیر بارون سرما بخورم،بعد برای بقیه کلاس بزارم!خلاصه،تو ایستگاه اتوبوس نشسته بودم ۵ دقیقه بعد یه دختره اومد نشست تو ایستگاه،شلپه آب بود خیلی دلم براش سوخت!(چقدر من دل رحمم!آخی...)آرایشش خراب شده بود کل چشش شده بود مشکی،عین این وکالهای بلک و دث متال...زور میزد با آستینش پاک کنه نمیشد،به من گفت دستمال داری؟از کیفم یه بسته دستمال دادم بهش،حوصلم سر رفته بود چرا این اتوبوس نمیومد!...آقا چشت روز بد نبینه،۴-۵ تا از این پسرا(من از اون پسرام!دخترا هم خیلی هاشون واقعا کرم دارن!)اومدن تو ایستگاه هنوز نیومده شروع کردن این بدبختو سوژه کردن،اعصاب من خورد شد دیگه حساب کن اون چی میکشید!

بیچاره بلند شد پیاده زیر بارون رفت،جیگرم کباب شد...

اتوبوس لعنتی هم بعد نیم ساعت اومد و رسیدم به کلاسم،تا ۲-۳ ساعت ضد حال بودم....

یعنی مسخره کردن و تیکه انداختن اینقدر لذت بخشه؟خیلی مزه میده آدم اعصاب یک نفر رو بریزه بهم؟من که همچین حسی رو ندارم....

((کاش پسرها همه مرد بودند))

نظرات 3 + ارسال نظر
ashes سه‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:27 ق.ظ

امین به همه فحش نده ملت رو میگم
مثلا منو تو که از این آدما نیستیم که تفریحشون اذیت کردن بقیه باشه! واقعا نمیدونم چرا اینجور ادما فک نمیکنن پیش خودشون...

مرسی

saman33 شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 03:02 ب.ظ

سلام برادر ..

یه جورایی جالب بود .. اگه وقت کردی این رو هم بخون :
http://flyingout.wordpress.com/2010/02/02/%D8%A2%DB%8C%D8%A7-%D8%A2%D8%AF%D9%85%D9%87%D8%A7-%D9%85%D8%B1%D8%B6-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%86%D8%AF-%DB%8C%D8%A7-%D9%81%D9%82%D8%B7-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D9%87%D8%A7-%D9%85%D8%B1%D8%B6-%D8%AF%D8%A7%D8%B1/

خوشت میاد ...

منه من پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:42 ب.ظ http://www.shokofesolimani.blogfa.com

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد