Diary Of A Mad Man

یه گرگ درون من زندگی میکنه...

Diary Of A Mad Man

یه گرگ درون من زندگی میکنه...

ای خدا!

یه ویروس گرفتم،پدرم رو داره در میاره لامصب،خیلی اعصاب بریز بهمه!

توی نت هستی،یهو صفحه بالا نمیاد،قطعی ولی وصلی!کلا چیز ناجوریه!

امشب دارم میرم خونه مامان بزرگم با پیانو تمرین کنم برای همون کاری که گفتم با سینا و امیر...

نگفتم؟دمم گرم چه بهتر!همون تو خماریش بمونین بهتره!

خوب:

خوب،ترک لیستمون اینان،اونایی که رنگیه رو من میتونم کار کنم(یعنی فکر کنم قشنگ بشه!):
The Call of the Ktulu-Intro
Battery-Intro
Master of Puppets-Intro
And justice for All-Intro
One-Interlude-Intro
To live is to Die-Intro-Interlude-برای اینتروش به کلاسیک نیازمندیم
The Unforgiven-Intro
Nothing else Matters-Intro
My Friend of Misery-Intro-بیسیست های گرامی ای که اینو دارن میخونن،لطفا و خواهشا نیاز داریم!
The day That Never Comes-Intro
The Unforgiven III-Intro
Suicide And redemption-Interlude melody
No Leaf Clover-Intro
Orion-Interlude(اینم که هست رو بلاگمه داره پخش میشه)
اگه خودتون هم پیشنهادی دارید یا فکر میکنید قشنگ میشه بگید اونارم تو لیست وارد کنم،اونایی که میخوان همکاری کنن لطفا با آیدی یاهوی من تماس بگیرند:Brutalhellblazer

نظرات 1 + ارسال نظر
ashes سه‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:22 ق.ظ

حالا این کارارو اینجام میزاری؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد