Diary Of A Mad Man

یه گرگ درون من زندگی میکنه...

Diary Of A Mad Man

یه گرگ درون من زندگی میکنه...

Draconian

پسر عجب آلبومیه!

قضیه از این قراره که تو متالیکاکلاب یروز صابر یه آهنگ از این گروهه گزاشت خیلی خوب بود،بعد علی مد هم یکی دیگه گزاشت اونم خوب بود،پس با استفاده از استقرا نتیجه گرفتم کلا آلبومشون خوبه،و خوب نبود،عالی بود!سبکش دوم-دث-بلک ایناست(البت من زیاد آشنایی ندارم با اینجور سبکها!)

پس میزارم بدانلودید صفا کنید...

Turning Season Within

اینم بیوگرافی گروهشون با ترجمه ی دست و پا پودر شده ی من:

شروع گروه سوئدی دراکونیان برمیگرده به ماه می 1994 , زمانی که یوهان اریکسون(درامر-وکال)اندی هیندناس(گیتار)یسپر استولپ (bass , vocal) به عنوان نوازنده و خواننده به گروه KERBEROS پیوستن .یک گروه ملودیک/هوی دث متال که تحت تاثیرات بلک نیز بودند. هفت ماه بعد , خواننده و شاعر آندرس یاکوبسون به گروه پیوست و این زمانی بود که نام گروهشون به DRACONIAN تغییر یافت.

در ماه بعد گروه به سختی بر روی یک کار جدید کار میکرد که اولین دموی آنها تلقی میشد .نام این دمو SHADES OF LOST MOON بود که در فوریه 1996 منتشر شد.در پایان ژانویه سال بعد دومین دموی گروه تحت عنوان IN GLORIOUS VICTORY ضبط شد . متاسفانه گروه از کیفیت ضبط آهنگ راضی نبود و این دمو را منتشر نکرد . آنها در اوایل آگوست 1999 وارد استودیو KULING شدند تا کار بر روی ضبط آلبوم THE CLOSED EYE OF PARADISE را شروع کنند .آلبومی با پس زمینه های تاریک و مرموز, لوسیفر و فرشته های سقوط کرده او , چهره واقعی خدا و نبرد پیش رو .

متاسفانه ضبط آلبوم به علت تهیه بد باز هم در انتظار گروه کیفیت نداشت و تا قبل از 2000 منتشر نشد , بعد از اینکه گروه بر روی رکورد اولیه پیشرفتهایی را انجام داد.

DRACONIAN شروع کرد به تمرکز بر روی ایجاد چیزی تازه و بی نظیر.صدای آنها تاریکتر - آرامتر و ترسناکتر شد .چیزی که گروه را در مسیر دیگری قرار داد.دو آهنگ از آلبوم FROZEN FEATURES در اینترنت در دسترس قرار گرفت همانطوری که در سی دی گروه وجود داشت .اخرین دمو گروه در تابستان سال 2002 به همراه خوانندگی لیسا یوهانسون برای اولین بار ضبط شد.آلبوم Dark Oceans We Cry راه DRACONIAN را به سمت درآمدن از گمنامی و ورود به محبوبیت هموار ساخت .دمو انتقادات برجسته ای به خود اختصاص داد و باعث شد تا گروه قرار داد طولانی مدتی با کمپانی معروف NAPLAM RECORDS ببندد.

DRACONIAN اولین آلبوم خود را در ژولای 2003 با نام WHERE LOVERS MOURN در استودیو مگا تحت سرپرستیه Chris Silver (عضو سابق Sundown و Cemetary ) ضبط کرد .

تنها دو سال بعد , زیر نظر Pelle Saether وارد Studio Underground در Vasteras شد تا Arcane Rain Fell در 2005 ضبط کند.

در 2006 گروه شروع به کار بر روی آلبوم سوم خود کرد اما بنا به درخواست هزاران طرفدار , گروه تصمیم گرفت تا یک Bonus Album که شامل دوباره سازی آهنگهای قدیمی از CLOSED EYE OF PARADISE دمو بود را منتشر کند . Burning Halo همچنین شامل 3 آهنگ جدید و دو کاور بود.به علت مشکلات بسیاری که در طول مراحل تولید به وجود آمد سبب شد تا این کار به تاخیر بیافتد و سرانجام در سپتامبر 2006 روانه بازار گردد.

تهیه شده توسط Andread Karlson و Johan Ericson و میکس شده در Anders ljudbild توسط Anders Bergstorm . این آلبوم یک تولید با عظمت و زیبا از کارهای قبلی گروه بود که نشان میداد بزرگان دوم متال سوئد در بهترین حالت هستند , و جزو بهترینهای این سبک به شمار میرند .

در سال 2007 گروه شروع به ضبط آلبوم چهارم خود با نام Turning Season Within در Fascination Street Studio در Orebro با تهیه کنندگی Jens Bergen و David Castillo (به ترتیب از opeth و katatonia) کرد .

Turning Season Within یک آلبوم زیبا و حزن انگیز است .شامل آهنگهایی از عشق و هوس میباشد .فقط دراکونیان میتواند این چنین ماهرانه قطعات رمانتیک و صدای زیبای لید فیمیل وکال که با ریفهای تاریک و صداهای خشن درآمیخته را حتی با ملودی های رویایی که درخور جاودانه ماندن است تولید کند , فقط برای اینکه به طور موثر آنها را از یکدیگر متلاشی کند , بدین گونه که با ترکیب دوم و گاتیک آهنگهای جذاب و فوق العاده ای میسازد

وکالیست Anders Jacobsson راجب اشعار گروه این چنین میگوید (ضعف و ناامیدی در روابط عاشقانه , همانگونه که ما با آنها کنار می آییم همان چیزیست که ما در این آلبوم درباره اش میگوییم)) تکذیب کردن این گفته که همچین موضوعی با موسیقی تاریک و heavy نمیسازد او اضافه میکند ((درد چیزیست که هیچ گاه در موسیقی قدیمی نمیشود , بعضی مردم به نظر میرسد فراموش کرده اند که عشق بزرگترین جهنمیست که باید آن را اداره کنند, زمانی که به حیات ما وابسته است . در این راه ,من بر این باورم که موسیقی ما , با دارا بودن لحظات خشن و لطیف , این اشعار را به خوبی در خود جای داده است . مواضع غیر متناجس به خوبی دنیای احساسی ما را نشان میدهد , و عشق میتواند هر دو باشد بهشت یا جهنم!

یکی توضیح بده تلفظ اسم این گروه چجوریه؟دراکونیان یا دراکانیان،فکر کنم از بروبچ درکه ی سوئد باشن!

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد